گردو با پوست 70 درصد سفید _ شرکت خشکبار شادیز

گردو با پوست 70 درصد سفید

گردو با پوست ۷۰ درصد سفید _ شرکت خشکبار شادیز گردوی درجه یک تویسرکان را با هفتاد درصد مغز سفید، بصورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

گردو با پوست ۷۰ درصد

گردوی تویسرکان از مرغوبترین انواع گردو در ایران است که به دلیل دارا بودن مغز سفید،پر و چرب در بازارهای داخلی و خارجی شهرت دارد گردوی تویسرکان محصول شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان است تویسرکان به دلیل دارا بودن آب و هوای خوب،درختان متعدد گردو و تولید گردوهایی با درجه کیفی بالا به پایتخت گردو در ایران مشهور است انواع مختلف گردوی پوست کاغذی و گردوی سنگی به صورت عمده در این شهرستان کشت می شود و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

مغز گردوی تویسرکان علاوه بر رنگ روشن، طعم بسیار بی نظیری دازد که هر مشتری را به خرید آن جذب می کند گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردو با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد و بصورت مغز و با پوست در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می شود.

مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید مغز گردو از پر چرب ترین انواع مواد خوراکی است که روغن آن را برای مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.

شرکت خشکبار شادیز گردوی مرغوب تویسرکان را با هفتاد درصد مغز سفید به صورت مستقیم از تولید کننده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماسک۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:sjadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

گردو با پوستگردو با پوست 70 درصدگردو70 دصد مغز سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *