فروش بادام درجه یک شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش بادام درجه یک شهرکرد

فروش بادام درجه یک شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام تازه و مرغوب تولید شده در شهر کرد را بصورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش بادام درجه یک شهرکرد

شهرکرد از اصلی ترین قطب های تولید کننده بادام درختی در ایران است انواع مختلف بادام درختی از جمله بادام مامایی،بادام سنگی و بادام پوست کاغذی بصورت عمده در این منطقه تولید می گردد دو نوع بادام مامایی و بادام کاغذی تنها در استان چهارمحال بختیاری تولید می گردد .

آب و هوا و شرایط جغرافیایی شهرکرد سبب تولید انواع بادام درختی با درجه کیفی بسیار بالا در ایران شده است انواع بادام ذر شهرکرد به صورت مغز و یا با پوست خرید و فروش می شود بادام درختی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد و جزو پر کاربرد ترین انواع خشکبار به شمار می آید. مغز بادام چربی بسیار فراوانی دارد به همین دلیل از آن در تولید صابون و در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود از مغز بادام بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود.

انواع بادام شهرکرد

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست سخت و مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز بادام سنگی طعم شیرین و میزان چربی بالاتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد به همین دلیل در بیشتر نقاط ایران بصورت دیم نیز کشت می شود.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و از مرغوبترین انواع بادام درختی محسوب می شود مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد این بادام بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهای مختلف از جمله هند صادر می گردد.

بادام پوست کاغذی یا بادام منقا پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود درصد مغز بادام کاغذی از بادام سنگی و بادام مامایی بیشتر است بادام کاغذی نمونه ای لوکس از انواع بادام های درختی است که از آن بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود.

شرکت خشکبار شادیز با توجه به نیاز مشتریان انواع بادام شهرکرد را بصورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان عزیز تامین می نماید.

جهت خرید و فروش محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام درجه یک شهرکردفروش بادام درجه یک شهرکردفروش بادام شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *