پسته مرغوب یزد _ شرکت تجاری خشکبار شادیز

پسته مرغوب یزد

پسته مرغوب یزد _ شرکت تجاری خشکبار شادیز انواع پسته مرغوب و خام تولید شده در یزد را بصورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

پسته مرغوب یزد

یزد سومین قطب بزرگ تولید و فروش انواع پسته در ایران است این استان با برخورداری از شرایط اقلیمی و آبی و هوایی خوب بهترین مکان برای رشد و پرورش پسته در ایران است آب و هوای کویری یزد سبب تولید انواع پسته با درجه کیفی بالا در این منطقه شده است انواع مختلف پسته مانند پسته اکبری،پسته بادامی،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته اوحدی به صورت عمده و در انس های مختلف در این استان تولید می گردد و به بازارهای مختلف داخلی و کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد.

پسته های تولید شده در یزد از مرغوبیت و طعم بسیار خوبی برخوردار هستند و بصورت خام و یا با فرآوری های مختلف در فروشگاه های سراسر کشور خرید و فروش می شود شهرستان اردکان از مهم ترین بخش های تولید کننده پسته در یزد است و پس از آن شهرهای خاتم و هرات از دیگر مناطق تولید و فروش پسته در استان یزد به شمار می روند.

پسته درختی کوچک و بیابانی است که در آب و هوای کویری و در مناطق دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم رشد می کند پسته از معروفترین آجیل ها است و به دلیل دارا بودن مواد مغذی و املاح معدنی فراوان میزان مصرف بالایی دارد .

مغز پسته منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین ها،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،مس،منیزیم و فیبر است که سلامت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن را پوشش می دهد از مهم ترین خاصیت پسته می توان به آهن فراوان آن اشاره کرد که سبب خون سازی در بدن و کمک به درمان کم خونی می شود.

شرکت خشکبار شادیز انواع پسته خوش طعم و با کیفیت تولید شده در یزد را بصورت مستقیم به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته مرغوب یزدپسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *