گردو درجه یک عمده ایرانی _شرکت خشکبار شادیز

گردو درجه یک

گردو درجه یک عمده ایرانی _شرکت خشکبار شادیز تامین کننده انواع گردوی ایرانی بصورت مستقیم و بدون واسطه برای مشتریان در سراسر ایران می باشد.

گردو درجه یک

گردو یکی از خشکبارهای محبوب ایرانی است که ارزش تغذیه ای بسیار فراوانی دارد و از آن در تهیه ی انواع غذاها و دسرها هم چنین صنایع مختلف استفاده می شود گردوهای ایرانی از مرغوب ترین گردو ها در دنیا هستند گردوی ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار با کیفیت می باشد گردوهای درجه یک و مرغوب طعم لذیذ،چربی فراوان و پوست صافی دارند انواع گردوی ایرانی عبارتند از گردو سنگی،گردو پوست کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو خوشه ای هر یک از انواع گردو بصورت مغز و یا با پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شود مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است اما چربی آن از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود روغن گردو را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند.

مناطق تولید کننده گردو در ایران

گردو از درختان مرتفع و زیبا است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد این درخت در آب و هوای معتدل و کوهستانی به خوبی رشد می کند در مناطق مختلف ایران انواع گردو بصورت عمده کشت می شود استان های فارس،کرمان،همدان،خراسان،آذربایجان غربی و آذر بایجان شرقی از مناطق تولید گردو در ایران می باشند کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان گردو در دنیا است گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی ایرانی را بصورت عمده و با پوست به مشتریان عزیز ارائه می نماید کلیه ی محصولات با درجه ی کیفی بالا و قیمت مناسب در سراسر ایران عرضه می گردد .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو درجه یکگردو درجه یک ایرانیگردو درجه یک عمدهگردو عمده درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *