گردو شیراز _ خرید و فروش انواع گردو فارس

گردو شیراز

گردو شیراز _ خرید و فروش انواع گردو فارس با کیفیت عالی و درصد بالای مغز در مجموعه خشکبار شادیز به صورت عمده و بدون واسطه انجام می پذیرد.

گردو شیراز

استان فارس یکی از بزرگ ترین قطب های تولید انواع گردو در ایران است مناطق مختلف این استان مانند شیراز،نی ریز،بوانات،استهبان،داراب،سپیدان و اقلید از قطب های مهم تولید و فروش گردو در این استان می باشند انواع مختلف گردو کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی و گردو محلی به صورت عمده و با کیفیت عالی در این مناطق تولید می گردد و به سایر استان ها و کشورهای خارجی صادرات می شود.

گردوهای تولید شده در شیراز و سایر مناطق فارس به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب بسیار خوش طعم هستند و چربی فراوانی دارند از این رو میزان عرضه و تقاضای پر رونقی دارند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده گردو در استان فارس مرغوب ترین انواع گردوی کاغذی و سوزنی را به صورت عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

گردو میوه ای گرد و با ارزش است که از آن برای مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند .سابقه کشت گردو در فارس به سالهای بسیار دور باز می گردد به دلیل حجم بالای تولید در این استان خرید و فروش گردو و مغز گردو بیشتر به صورت عمده انجام می شود.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید و فروش گردو شیرازخرید و فروش گردو فارسگردو شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *