تامین کننده خشکبار _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده خشکبار

تامین کننده خشکبار _ شرکت بازرگانی شادیز یکی از شرکت های تامین کننده انواع خشکبار به صورت مستقیم از تولید کننده در ایران می باشد.

تامین کننده خشکبار

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع خشکبار از قبیل انواع پسته،گردو ،بادام ،گل محمدی،فندق،انجیر و کشمش  را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران ایرانی و خارجی عرضه می نماید.

بازرگانی شادیز علاوه بر تامین نیازهای داخلی یکی از بزرگ ترین پتانسیل های صادراتی در بازارهای جهانی می باشد. همانطور که می دانید کشور ایران از نظر جغرافیایی مستعد برای کشت و تولید انواع خشکبار است خشکبار یکی از ارز آور ترین انواع محصولات غذایی کشور ایران است که به رونق اقتصادی آن کمک شایانی می کند.

عرضه انواع خشکبار در بازار با قیمت مناسب از مهم ترین اقدامات شرکت بازرگانی شادیز است شادیز محصولات مصرفی و صادراتی خریداران را به صورت عمده و دست اول از تولید کننده اصلی تامین و با قیمت مناسب در اختیار آن ها قرار می دهد.

انواع خشکبار صادراتی با بهترین کیفیت را می توانید از طریق این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه فرمایید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان آن در کشور می باشد.

خشکبار از معروف ترین محصولات ایرانی در دنیا است که به دلیل تنوع زیاد و  کیفیت عالی روز به روز بر تعداد متقاضیان آن افزوده می شود هدف ما ارتقاء سطح کیفی محصولات در سطوح داخلی و خارجی می باشد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها و سایر خدمات شادیزاز طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز خشکبار شادیز

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

آجیل و خشکبار

تامین خشکبارتامین کننده خشکبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *