گردو و بادام ممتاز فارس ، فروش خشکبار به صورت عمده

گردو و بادام ممتاز فارس

گردو و بادام ممتاز فارس ،فروش گردو و بادام فارس و دیگر خشکبار به واسطه همکاری مجموعه شادیز با تولید کنندگان معتبر بصورت عمده و با قیمت مناسب انجام می شود.

گردو و بادام ممتاز فارس ،فروش خشکبار عمده

گردو و بادام دو محصولی هستند که از سالیان بسیار دور در مناطق مختلف استان فارس تولید می شده است استان فارس به دلیل آب و هوای مساعد و خاک حاصلخیز و مرغوب انواع گردو و بادام را با بالاترین کیفیت تولید می کند. استان فارس از قطب های مهم و اصلی تولید گردو و بادام کشور است هر ساله پس از برداشت محصولات گردو و بادام این منطقه به میزان قابل توجهی به صورت مستقیم برای صادرات به خارج از کشور ارسال می شوند.

انواع گردو و بادام تولید شده در استان فارس عبارتند از :گردو محلی فارس،گردو سنگی،گردو پوست کاغذی بادام سنگی،بادام مامایی،بادام محب و بادام منقا است که همه در درجات کیفی مختلف در بازار های این استان خرید و فروش می شوند محصولات این استان بسیار مرغوب است مغز بادام و گردوی این استان از نظر طعم،مزه و چربی مفید بسیار مرغوب می باشد این محصولات در شهرهای نی ریز ،داراب،استهبان،اقلید،فسا،جهرم،بوانات،نورآباد و سپیدان به صورت عمده تولید می گردد گردو و بادام  از مغز های بسیار مغذی و پر انرژی هستند که از آن ها به صورت شور و خام در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی ،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مجموعه خشکبار شادیز گردو بادام مرغوب و تازه فارس را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه در سراسر ایران به فروش می رساند. با این روش هم محصول مرغوب و تازه به دست مشتریان می رسد و هم هزینه ی کمتری بابت خرید محصول پرداخت می شود.شادیز همواره آما ده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

 

گردو و بادام

خرید فروش گردو و بادام فارسفروش گردو بادام و خشکبار فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *