پسته شادیز – عرضه کننده آجیل بوداده و شور


پسته شادیز – عرضه کننده آجیل بوداده و شور:کارخانه تولید پسته شرکت تجارت پویا (شادیز) اقدام به تفت و برشته سازی انواع پسته تازه به صورت عمده می نماید.
تمامی امور از تامین محصول، فرآوری محصول و بسته بندی محصول توسط این شرکت قابل انجام است.

شما عزیزان می توانید برای دریافت انواع پسته شور و بو داده و یا هر نوع پسته طعم دار با مدیران فروش تماس حاصل فرمایید.

پسته شادیز – عرضه کننده آجیل بوداده و شور

کارخانه تولید پسته شرکت تجارت پویا (شادیز) اقدام به تفت و برشته سازی انواع پسته تازه به صورت عمده می نماید.
تمامی امور از تامین محصول، فرآوری محصول و بسته بندی محصول توسط این شرکت قابل انجام است.

پسته بو داده و شور تقریبا همیشه در تمام بازارهای آجیل و خشکبار به صورت عمده موجود است. پسته خام و شور برای صادرات از ایران به کشورهای مختلف استفاده می شود.

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین صادرکننده و عرضه کننده انواع پسته و همچنین مغز پسته بو داده و شور ایرانی، محصولات خود را به بازارهای کشورهای عراق، هند، ازبکستان، قزاقستان، روسیه، ارمنستان، امارات و کشورهای اروپایی ارسال می کند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت انواع پسته شور و بو داده و یا هر نوع پسته طعم دار با مدیران فروش تماس حاصل فرمایید.

آجیل خام یا بو داده کدام بهتر است؟

 آجیل خام یا بو داده کدام بهتر است؟ - پسته شادیز - عرضه کننده آجیل بوداده و شور

بیایید نگاهی به این بیندازیم که وقتی آجیل برشته می شود چه اتفاقی می افتد.

آجیل در تجارت به روش های مختلف بو داده می شود. روغن برشته شده معمولاً به این معنی است که آجیل ها در روغن داغ فرو می روند. برشته کردن خشک می تواند به صورت یک لایه آجیل روی یک تسمه نقاله از طریق اجاق گاز یا با چرخاندن آنها در یک درام چرخان کوچک مانند یک مخلوط کن سیمان روی شعله اتفاق بیفتد.

بو دادن آجیل به طور کلی برخی از مواد مغذی را تغییر می دهد. به عنوان مثال، ویتامین های گروه B پایداری حرارتی ندارند، بنابراین سطح آنها در هنگام برشته کردن کاهش می یابد. اما از آنجایی که ما بیشتر ویتامین های B خود را از نان و محصولات غلات دریافت می کنیم، معمولاً مشکلی نیست. بو دادن همچنین محتوای آب را کاهش می دهد و در نتیجه مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم، منگنز و مس را متمرکز می کند.

با کمال تعجب، تفاوت های کوچکی در میزان و نوع چربی ها وجود دارد. آجیل به قدری متراکم است که بر خلاف سیب زمینی، مثلاً هنگام تهیه چیپس، حتی اگر در روغن آغشته شود، نمی تواند روغن اضافی را جذب کند. اعضای صنعت به من می گویند که آجیل حدود ۲ تا ۵ درصد روغنی را که در آن بو داده می شود جذب می کند.

برخی از چربی های غیر اشباع می توانند در صورت حرارت دادن به چربی های اشباع تبدیل شوند، اما در آجیل این تغییر تنها حدود ۱۰ درصد است. آیا این از نظر بالینی مرتبط است زیرا چربی اشباع شده می تواند کلسترول خون را افزایش دهد؟ احتمالاً نه – یک کارآزمایی بالینی این را بررسی کرده است.

اثرات کاهش کلسترول پسته بو داده در مقابل پسته خام توسط محققان در ایالات متحده مورد مطالعه قرار گرفت و آنها دریافتند که پسته بو داده کلسترول کل و LDL خون را مشابه پسته خام کاهش می دهد.

نکته مهم و قابل توجه در اینجا این است که پسته ایرانی دارای درصد چربی بسیار بالایی است و این مزیت بی نظیری برای این محصول است زیرا استحکام آن را در برابر گرما و حرارت افزایش می دهد و آن را به گزینه ای ایده آل برای برشته کردن تبدیل می کند.

قیمت عمده پسته شور

 قیمت عمده پسته شور - پسته شادیز - عرضه کننده آجیل بوداده و شور

برای تعیین قیمت ابتدا باید پارامترهای مهم مشخص شوند.

۱. نوع پسته (احمد آقایی، اکبری، فندقی، کله قوچی، بادامی)

۲. کلاس پسته ( مکانیک خندان یا طبیعی یا مخلوط)

۳. سایز پسته

۴. گرم پسته

۵. درصد دهان بسته

۶. خام یا شور بودن

۷. نوع بسته بندی

۸. حجم سفارش (تناژ)

۹. محل تحویل

با تعیین این موارد می توان قیمت دقیق محصول را محاسبه و اعلام کرد.

دوستان عزیز اگر قصد خرید عمده پسته شادیز را دارید می توانید با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

⇐ با ما تماس بگیرید

پسته

آجیل خام یا بو دادهآجیل و پسته شادیزپسته و خشکبار شادیزتولید پسته بو دادهتولید و عرضه پسته بو دادهخرید آجیل بو دادهخرید آنلاین پستهخرید پسته بو دادهخرید عمده پسته بو دادهخرید عمده پسته شورخرید و قیمت پسته بو دادهخرید و قیمت فروش پسته شور و بو دادهصادرکننده پسته خام و یو دادهعرضه پسته خام به صورت عمدهعرضه پسته صادراتی بو دادهعرضه پسته نمکی به صورت عمدهعرضه کننده آجیل بوداده و شورعرضه کننده آجیل و خشکبارعرضه کننده پسته بوداده و شورعرضه مغز پسته صادراتی بودادهفروش پسته بو داده زعفرانیفروش عمده آجیل بو دادهفروش عمده پسته خام و بودادهفروش عمده پسته شورفروش عمده پسته شور شده و بو دادهقیمت پسته بو دادهقیمت پسته شورقیمت عمده پسته شورمرکز خرید پسته بو دادهمرکز خرید و فروش انواع پستهمرکز خرید و فروش پسته ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *