تامین کننده بادام سنگی فارس _ خشکبار شادیز

تامین کننده بادام سنگی فارس

تامین کننده بادام سنگی فارس _ خشکبار شادیز انواع بادام سنگی تازه و درجه یک فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده برای خریداران عزیز تامین می نماید.

تامین کننده بادام سنگی فارس

استان فارس از مناطق غنی از نظر تولید خشکبار در ایران است استان فارس با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوای خوب محیط مناسبی برای کشت و پرورش انواع خشکبار است یکی از مهم ترین و مرغوب ترین محصولات خشکبار فارس بادام سنگی است بادام سنگی فارس از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است مناطق نی ریز،استهبان،داراب،بوانات،شیرازو.. از قطب های تولید کننده بادام در فارس هستند.

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود بادام سنگی از گروه بادام های شیرین درختی و رایج در ایران است از مغز بادام سنگی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود بیشترین حجم از بادام سنگی کشور در استان فارس و چهارمحال بختیاری تولید می گردد.

بادام سنگی تولید شده در فارس پس از برداشت به سایر استان ها و کشورهای خارجی صادر می گردد بادام سنگی علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی دارد به همین دلیل بیشتر به صورت عمده عرضه می گردد قیمت خرید بادام سنگی به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

بادام سنگی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مصرف بادام سبب تقویت سیستم ایمنی بدن،تقویت قوای جنسی،تقویت معده و درمان زخم روده،درمان سرفه،پیشگیری از پوکی استخوان و استحکام استخوان ها و دندان می شود مصرف بادام برای نوزادان،کودکان و بزرگسالان بسیار مفید است و به حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری های مختلف کمک می کند.

مجموعه خشکبار شادیز بادام سنگی مرغوب و درجه یک فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز در سراسر کشور تامین می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

تامین کننده بادامتامین کننده بادام سنگیتامین کننده بادام سنگی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *