خرید انواع بادام درختی درجه یک _بازرگانی شادیز

خرید انواع بادام

خرید انواع بادام درختی درجه یک _بازرگانی شادیز عرضه کننده انواع بادام درختی بصورت عمده در سراسر ایران می باشد بادام از مقوی ترین خشکبارهای ایرانی است.

خرید انواع بادام درختی

بادام از درختانی است که در مناطق گرمسیری ایران بصورت عمده کشت می شود این درخت مقاومت خوبی در برابر کم آبی دارد به همین دلیل بصورت دیم نیز در ایران کشت می شود بادام های درختی انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن ها عبارتند از :بادام سنگی ،بادام مامایی،بادام پوست کاغذی.

بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی است که پوسته ی بسیار سختی دارد مغز این بادام درصد چربی بالایی نسبت به سایر انواع بادام دارد و از آن بصورت خام و بو داده در تهیه ی انواع آجیل ها استفاده می شود.

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین بادام های ایرانی است و پوست آن مانند بادام سنگی بسیار ضخیم می باشد مغز بادام مامایی طعم شیرین و رنگ روشنی دارد درصد مغز و قیمت این بادام از بادام سنگی بالاتر است منشا بادام مامایی استان چهار محال بختیاری می باشد.

بادام پوست کاغذی که به بادام منقا نیز شهرت دارد از محبوب ترین انواع بادام است و میزان تقاضای بالایی دارد پوست این بادام بسیار نازک است و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود از این بادام نیز بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود درصد مغز و قیمت این بادام از بادام سنگی و کاغذی بالاتر است.

خرید و فروش بادام بصورت عمده و جزئی در بازارهای ایرانی انجام می شود شرکت خشکبار شادیز با توجه به نیاز مشتریان انواع بادام را بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس بگیری.

را های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید انواع بادامخرید انواع بادام درختیخرید انواع بادام درختی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *