فروش بادام سنگی فارس _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش بادام سنگی فارس

فروش بادام سنگی فارس _ شرکت بازرگانی شادیز بادام سنگی درجه یک فارس را بصورت مستقیم از باغدار به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

فروش بادام سنگی فارس

بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی در ایران است و به دلیل نیاز کم آن به آب در بیشتر مناطق ایران بصورت دیم و آبیاری کشت می شود بادام سنگی از نوع بادام دیر گل است به همین دلیل در مناطق معتدل و سرد سیری مانند استان فارس و چهار محال بختیاری تولید می گردد.فروش بادام در استان های تولید کننده رونق بالایی دارد.

محصول بادام در تمامی فصول سال در این مناطق موجود می باشد از طرفی خرید بادام سنگی از مناطق تولید کننده قیمت مناسب تری دارد فروش بادام به دلیل مصرف بالای آن بیشتر بصورت عمده انجام می شود استان فارس از بزرگ ترین قطب های تولید کننده بادام سنگی در ایران است بادام تولید شده در فارس کیفیت بالا و مغز بسیار درشتی  دارد.

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار سفتی دارد این بادام مغز شیرین و درصد چربی بالایی دارد از مغز بادام سنگی بصورت خام و بو داده در انوا آجیل و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود.

مناطق مختلف استان مانند استهبان،داراب،نی ریز،بوانات،شیراز و دیگر مناطق بصورت عمده کشت می شود بادام سنگی به صورت مغز و با پوست در سراسر کشور به فروش می رسد قیمت بادام سنگی از سایر انواع بادام پایین تر است.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام سنگی فارس را بصورت مستقیم از باغدار به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی فارسفروش بادام سنگی فا رسفروش بادام فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *