تامین کننده غنچه گل محمدی _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده غنچه گل محمدی

تامین کننده گل غنچه محمدی _ شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین غنچه گل محمدی خشک تهیه شده از باغات شهرستان داراب را به خریداران عزیز عرضه می نماید.

تامین کننده غنچه گل محمدی

گل محمدی از گل های زینتی و از خانواده گل سرخ است کشت گل سرخ در کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران،ترکیه،هند،عربستان و افغانستان تولید می گردد گل محمدی در ایران معمولا در مناطق خشک و مرتفع رشد می کند بیشترین حجم از گل محمدی در استان های فارس(داراب)،اصفهان(کاشان)،کرمان،کرمانشاه و آذربایجان شرقی تولید می گردد.

گل محمدی در این مناطق به دلیل آب و هوای خشک و سرد فاقد آفات بوده و برای تولید آن از سموم استفاده نمی شود به همین دلیل گل محمدی ایران از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.

محصولات گل محمدی عمدتا گلاب،اسانس و گلبرگ خشک می باشد که از آن در صنایع دارویی،عطر سازی،فرآورده های بهداشتی،آرایشی و صنایع مختلف غذایی استفاده می شود.مصرف دارویی گل محمدی بیشتر در درمان دردهای قلبی،رماتیسمی،سردرد،تقویت اعصاب و معده و در تهیه شربت،مربا،شیرینی و بستنی استفاده می شود.

گلاب و اسانس حاصل از گل محمدی از مرغوبیت بالایی برخوردار است و سالانه حجم زیادی از گلاب ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارسو کشورهای اروپایی مانند فرانسه،آلمان و انگلستان صادر می گردد.

گل محمدی در انواع غنچه گل محمدی،پر گل محمدی و گل محمدی خشک و تازه در بازار خرید و فروش می شود گل محمدی تنها یک بار در سال در کشور ایران برداشت می شود البته با توجه به آب و هوای مطلوب ایران زمینه افزایش کشت و برداشت آن وجود دارد پیشینه پرورش گا محمدی مربوط به دو ران هخامنشی و در فارس است

شرکت بازرگانی شادیز انواع غنچه گل محمدی،پر گل محمدی و گل باز خشک محمدی تولید شده در منطقه لایزنگان داراب( استان فارس) را به صورت عمده و با بهترین کیفیت به خریداران و تجار عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت سفارش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گل محمدی

تامین غنچه گل محمدیتامین کننده غنچه گل محمدیغنچه گل محمدیگل محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *