خرید خرما مضافتی تازه و نرم صادراتی | خرمای ایرانی شادیز

خرید خرما مضافتی تازه و نرم صادراتی | خرمای ایرانی شادیز

خرید خرما مضافتی تازه و نرم صادراتی | خرمای ایرانی شادیز:خرمای مضافتی (خرمای کیمیا یا خرمای بم) یکی از خوشمزه ترین خرماهای دنیاست.
ایران بزرگترین تولید کننده و صادرکننده خرما در جهان است.
قصد داریم شما را با تمامی ویژگی های بهترین خرمای مضافتی آشنا کنیم.

خرید خرما مضافتی تازه و نرم صادراتی | خرمای ایرانی شادیز

یکی از ارقام مهم و محبوب خرمای ایرانی، خرمای مضافتی (خرمای کیمیا) است. خرمای تازه و لطیف مضافتی به دلیل طعم بی نظیرش یکی از با ارزش ترین و خوش طعم ترین خرمای ایران و جهان است. بم کرمان تولید کننده اصلی خرمای مضافتی در ایران است. کیفیت بالای خرمای بم را نخل های این شهر تولید می کنند. به همین دلیل گاهی به این خرماها خرمای بم می گویند. البته خرمای مضافتی ایران تنها در شهرستان بم نیست و در سایر نقاط استان کرمان، جیرفت، کهنوج، سراوان و برخی مناطق دیگر استان سیستان و بلوچستان کشت می شود.
این میوه مرغوب برای مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی تا حدودی ناشناخته است. همچنین آن را فقط در کیک مصرف می کنند، اما در خاورمیانه و به خصوص کشورهای عربی به عنوان غذای اصلی استفاده می شود.

کالری خرما مضافتی

کالری خرما مضافتی - خرید خرما مضافتی تازه و نرم صادراتی | خرمای ایرانی شادیز

بلافاصله پس از خوردن یک کیلوگرم خرما، ۳۴۷۰ کالری انرژی در بدن تولید می شود.
این میزان انرژی در مقایسه با سایر میوه ها بسیار زیاد است. مقدار انرژی تولید شده در یک کیلوگرم غذا به شرح زیر است:

آلو زردآلو: ۵۲۰ کالری
پرتقال: ۴۸۰ کالری
برنج پخته شده: ۱۸۰۰ کالری
نان گندم: ۲۲۹۵ کالری
موز: ۹۷۰ کالری
گوشت هضم نشده: ۲۲۴۵ کالری

خواص خرما مضافتی

خواص خرما مضافتی - خرید خرما مضافتی تازه و نرم صادراتی | خرمای ایرانی شادیز

اما همانطور که گفتید یک کیلو خرما بیش از ۳۰۰۰ کالری تولید می کند. مصرف روزانه چند عدد خرما علاوه بر تامین بخشی از انرژی مورد نیاز بدن، می تواند برخی از ویتامین های مورد نیاز مانند پتاسیم، آهن و منیزیم را تامین کند. خواص طبی و پیشگیرانه خرمای مضافتی سالهاست که به اثبات رسیده است و مصرف روزانه آن می تواند تاثیرات سالمی داشته باشد. خرمای مضافتی در حفظ سلامت سیستم عصبی، پیشگیری از شب کوری و استرس اعصاب موثر است. مطالعات جدید پزشکی نشان می دهد که خرما همچنین نقش مهمی در ایجاد اشتها، سلامت دهان و کمر دارد. همچنین این خرما برای کبد و کلیه ها پاک کننده است.

رطوبت بالای این محصول باعث نرم شدن آن در شرایط عادی می شود. با توجه به اینکه خرمای نرم انرژی کمتری دارد، مصرف آن به بیماران چاق و دیابتی بیشتر توصیه می شود. میزان رطوبت خرمای تازه زیاد و گاهی بیش از نصف وزن خرما است. این مقدار آب نگهداری طولانی مدت خرما را غیرممکن می کند و حمل و نقل و بسته بندی آن را محدود می کند. با خشک کردن خرما به روش های سنتی و صنعتی، میزان آب موجود در آن کاهش می یابد تا ظرفیت ذخیره سازی آن افزایش یابد.

قیمت خرما مضافتی ایران

قیمت خرما مضافتی ایران - خرید خرما مضافتی تازه و نرم صادراتی | خرمای ایرانی شادیز

از نظر صادرکنندگان خرمای ایران، طبق آمار گمرک ایران، سالانه حدود ۳۰۰ هزار تن خرما از ایران به سایر کشورها صادر می شود. خرمای ایران نسبت به دهه گذشته بسیار مقرون به صرفه تر است. خرمای مضافتی ایرانی با وجود کیفیت منحصر به فرد و طعم طبیعی از قیمت مناسب تری نسبت به سایر کشورها برخوردار است. تنوع و کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب خرمای مضافتی باعث شده است که تولید خرما در دنیا محبوبیت زیادی داشته باشد و ارزش صادراتی بالایی داشته باشد.

لطفا جهت استعلام قیمت خرما با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

تامین کننده خرما مضافتی

تامین کننده خرما مضافتی - خرید خرما مضافتی تازه و نرم صادراتی | خرمای ایرانی شادیز

در حال حاضر برخی از شرکت ها مانند شادیز (شرکت خرمای ایرانی) سرمایه گذاری بزرگی در این زمینه انجام داده اند. شرکت ما با خرید خرما با قیمت مناسب از تولید کننده با بهترین کیفیت بدون ضایعات و حمل خرما با بهترین خودروهای یخچال دار، برند خرمای مضافتی ایران را به عنوان برند معتبر دنیا معرفی خواهد کرد. برای خرید بهترین خرمای ایرانی همین امروز با کارشناسان ما در شرکت تجارت پویا(برند شادیز) تماس بگیرید.

شرکت بازرگانی پویا (برند شادیز) یک شرکت کشاورزی است که خرما و خشکبار ایرانی را به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می کند. ما خرمای جنوب ایران را با کیفیت بالا تهیه می کنیم. با ارسال درخواست به ما می توانید از کارخانه، سالن سورتینگ و سیستم بسته بندی ما دیدن فرمایید.

اگر می خواهید بسته های خود را داشته باشید، لطفا به ما بگویید. شما می توانید با نام تجاری خود خرما را از ایران وارد کنید. فقط طرح بسته بندی خود را برای ما ارسال کنید، ما آن را با استفاده از مواد با کیفیت بالا برای شما تولید می کنیم.

برای خرید خرمای مضافتی صادراتی با ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

خرما

بازار خرمای ایرانیبازار صادرات خرمای ایرانیبزرگترین تولید کننده خرما ایرانبزرگترین تولید کننده خشکبار در ایرانبزرگترین صادرکننده خرمابزرگترین صادرکننده خرمای ایرانیبهترین کیفیت خرمای ایرانیپرطرفدارترین خرمای ایرانیتامین عمده خرمای ایرانیتامین کننده خرما مضافتیتولید کنندگان خرما در بمتولید کننده خرماتولید و عرضه خرماخرما عمدهخرما مضافتیخرما مضافتی بمخرما مضافتی تازهخرما مضافتی درجه یکخرما مضافتی صادراتیخرمای ایرانخرمای ایرانی شادیزخرمای بمخرمای کیمیاخرمای مضافتی شادیزخرید آنلاین خرماخرید آنلاین خرما صادراتیخرید اینترنتی خرماخرید خرما ایرانیخرید خرما با کیفیتخرید خرما تازهخرید خرما مضافتیخرید خرما مضافتی 2023خرید خرما مضافتی ارگانیکخرید خرمای ارزانخرید خرمای کیمیاخرید عمده خرماخرید و فروش خرماخرید و قیمت خرما مضافتیخریداران خرمای ایرانیخواص خرما مضافتیشرکت خرما در ایرانشرکت خرمای شادیزشرکت صادرکننده خرماصادرات خرما مضافتیصادرات خرمای ایرانصادرکنندگان خرمای ایرانعرضه عمده خرمافروش عمده خرماقیمت خرماقیمت خرما ایرانیقیمت خرما صادراتیقیمت خرما مضافتی ایرانقیمت خرما مضافتی بمقیمت خرمای ایرانی در اروپاقیمت عمده خرماقیمت یک کیلوگرم خرماکارخانه بسته بندی خرماکارخانه تولید خرماکالری خرما تازهکالری خرما مضافتیکالری یک کیلوگرم خرمالیست قیمت خرماواردات خرمای ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *