خرید عمده بهترین پسته احمد آقایی ایران

شادیز توزیع کننده انواع پسته در بازار جهانی

خرید عمده بهترین پسته احمد آقایی ایران _ پسته احمد آقایی رفسنجان یکی از بهترین انواع پسته ایرانی است که برای خرید عمده و مستقیم آن می توانید به بازرگانی تجارت پویا (شادیز) اعتماد کنید.

خرید عمده بهترین پسته احمد آقایی ایران

بهترین پسته احمد آقایی در ایران موجود است. نام آن در بازارهای بین المللی (Long Pistachio) به معنی پسته کشیده است. اما، از کجا آن را به صورت عمده بخریم؟

شهرستان رفسنجان در استان کرمان قطب تولید پسته احمد آقایی ایران است. در واقع اینجا تنها جایی است که می توانید «پسته احمد آقایی» واقعی را پیدا کنید.

رقم پسته احمد آقایی عمدتاً در منطقه نوق رفسنجان کشت می‌شود که ظاهری درشت و کشیده دارد و نمونه های خندان و مکانیک خندان آن با آجیل مصرف زیادی دارد.
محصولات این منطقه اغلب با بهترین کیفیت بوده و توسط فروشندگان به صورت مستقیم در بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می شود.

پسته احمد آقایی با کیفیت ایرانی با طعم و کیفیت منحصر به فرد خود همه ساله طرفداران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

بر اساس گزارش اخیر سایت جهاد کشاورزی کرمان، پسته احمد آقایی برای صادرات به بیش از ۳۰ کشور جهان از جمله ایتالیا، آلمان، کانادا، کویت، عراق، امارات، هند، چین، هنگ کنگ، قطر، روسیه، قزاقستان، گرجستان ، افغانستان، پاکستان، آمریکا، استرالیا، اتریش، ژاپن و بسیاری از کشورهای دیگر استفاده می شود.

مرکز تولید پسته احمد آقایی

مرکز تولید پسته احمد آقایی_ بازرگانی پسته شادیز

همانطور که می دانید استان های کرمان و رفسنجان بزرگترین تولیدکنندگان پسته در ایران هستند. برای داشتن بهترین و مناسب ترین نرخ برای سفارش پسته، ارتباط با پایانه های ضبط پسته، کارخانه های فرآوری و بنکداران فعال در این استان ها یکی از بهترین گزینه ها برای خرید پسته به صورت عمده می باشد.
همچنین تعداد کارخانجات و مراکز فرآوری این محصول در این منطقه زیاد است که آن را به مرکز اصلی تولید بهترین پسته احمد آقایی (Long Pistachio) تبدیل کرده است.

پسته احمد آقایی رفسنجان یکی از بهترین انواع پسته ایرانی است که برای خرید عمده و مستقیم آن می توانید به شرکت تجارت پویا (برند شادیز) اعتماد کنید.

فرآیندهای فرآوری محصول برای افزایش فروش شما عزیزان نیز در کارخانه های این مجموعه انجام می شود.

پسته مرغوب احمد آقایی صادراتی

پسته مرغوب احمد آقایی صادراتی_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

پسته احمد آقایی یا پسته کشیده ایرانی به ویژه محصولات منطقه نوق رفسنجان کیفیت صادراتی بسیار بالایی دارد و در کشورهای مختلف به فروش می رسد.
معمولا برای هر کشوری پارامتر خاصی از محصول صادراتی در نظر گرفته می شود و با توجه به تنوع پسته و کیفیت های مختلف معمولا باید بررسی کرد که بهترین پسته صادراتی در ایران که فروش خوبی در آن کشور دارد کدام است؟
با وجود اینکه همه انواع آن برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود، اما معمولا پسته احمد آقایی ایران بیشتر به فروش می رسد.
در واقع به دلیل اینکه این محصول تولید بالاتر، نگهداری راحت تر، اندازه متعادل تر و قیمت بهتری دارد، فروش آن بیشتر بوده و برای کشورهای مختلف مناسب تر است.

شرکت بازرگانی شادیز مجموعه ای است که در زمینه تولید و صادرات محصول پسته بسیار فعال بوده و دارای تجربه زیادی می باشد.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

پسته احمد آقایی

بازرگانی پسته شادیزبهترین پسته ایرانپسته احمد آقایی رفسنجانپسته احمد آقایی صادراتیپسته ایرانیپسته شادیزپسته صادراتیپسته کرمانپسته مرغوب احمد آقاییتامین کننده پسته صادراتیتولید کننده پسته در ایرانخرید بهترین پسته ایرانخرید پستهخرید پسته احمد آقاییخرید پسته ایرانیخرید پسته درجه یکخرید پسته رفسنجانخرید پسته صادراتیخرید پسته کرمانخرید پسته مرغوبخرید عمده پستهخرید عمده پسته احمد آقاییخرید مستقیم پسته صادراتیشرکت پسته و خشکبار شادیزصادر کننده پسته احمد آقاییصادر کننده پسته ایرانصادرات پسته احمد آقاییصادرات پسته ایرانیکارخانه پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *