شرکت پخش انجیر خشک در ایران – میوه خشک شادیز

شرکت پخش انجیر خشک در ایران - میوه خشک شادیز

شرکت پخش انجیر خشک در ایران – میوه خشک شادیز:اگر به دنبال انجیر خشک ایرانی با کیفیت و مرغوب به صورت آنلاین هستید می توانید به سایت شرکت شادیز به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان عمده انجیر خشک در ایران و تولید کننده انواع محصولات ایرانی مراجعه کنید. تولید و پخش انجیر خشک ارگانیک و طبیعی از دیگر خدمات این شرکت می باشد.

شرکت پخش انجیر خشک در ایران – میوه خشک شادیز

آدرس شرکت پخش انجیر خشک و راه های ارتباط با آن در اینجا موجود است. شرکت انجیر خشک شادیز تولید کننده خشکبار در ایران می باشد.

در حال حاضر وب سایت های اینترنتی زیادی در زمینه توزیع و پخش محصولات کشاورزی صادراتی از جمله توزیع انجیر خشک صادراتی فعال هستند.

با ظهور وب سایت های اینترنتی در عرصه تجارت می توان گفت صادرات نقش پر رنگ تری در تجارت جهانی دارد.
زیرا در گذشته همواره مشکلات و سختی های زیادی برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کشورهای مختلف وجود داشت.
اما امروزه وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خرید و فروش و برقراری ارتباط را بسیار آسان کرده اند. تا بتوانید محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت در زمانی کوتاه و بسیار محدود به دست آورید.

نکته اینجاست که وب سایت های عمده فروشی وجود دارند که به شما در کسب و کارتان کمک می کنند. تقریباً هر شرکت پخش انجیر خشک را در هر شهر یا کشوری می توانید پیدا کنید. شما فقط باید آن را جستجو کنید.
اما اینجا در سایت شادیز می توانید مستقیما با شرکت انجیر خشک شادیز ارتباط برقرار کنید. تولید و پخش انجیر خشک ارگانیک و طبیعی از دیگر خدمات این شرکت می باشد.
و اگر در ایران نیستید و می خواهید انجیر خشک ایرانی را به صورت عمده وارد کنید، شرکت شادیز محصول شما را به کشور شما تحویل می دهد.

اما شاید این سوال برای خریداران مطرح شود که مرکز تولید انجیر خشک صادراتی کجاست و بهترین منطقه برای خرید انجیر خشک کدام است؟

تا پایان این مقاله می توانید پاسخ سوال فوق را بیابید.

مرکز تولید انجیر خشک ایران

مرکز تولید انجیر خشک ایران - شرکت پخش انجیر خشک در ایران - میوه خشک شادیز

بهترین منطقه در پخش انجیر خشک با کیفیت صادراتی برای خرید محصول این مرکز تولید می باشد.
زیرا در منطقه ای که محصول کشت می شود، مزیت رقابتی بین تولیدکنندگان محصول وجود دارد.

مزیت رقابتی از نظر کیفیت و قیمت محصول که در فصل برداشت بسیار مشهودتر است.
زیرا همه کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات خود را روانه بازار کرده اند. و منطقی است که بخواهند با استفاده از قیمت مناسب و کیفیت خوب، خریداران را به سمت کالاها و محصولات خود جذب کنند.

مرکز تولید این محصول و میوه با کیفیت در استان فارس (شیراز) می باشد. استان فارس به قطب کشت این محصول در کشور تبدیل شده است. شهرستان استهبان فارس در حال حاضر مهد تولید انجیر خشک با کیفیت در ایران و جهان است.

زیرا تقریبا تمامی انجیر تازه و انجیر خشک صادراتی در این شهرستان و سایر شهرستان های استان فارس کشت می شود.

درجه بندی انجیر خشک

درجه بندی انجیر خشک

انجیر خشک بر اساس میانگین تعداد انجیر در کیلوگرم دسته بندی می شود. این سایزبندی در حین فرآوری انجام می‌شود، پس از آن بازرسی، شستشو، خشک‌کردن سریع برای حذف آب اضافی از شستشو، سپس مرتب‌سازی بیشتر انجیر قبل از بسته‌بندی و صادرات انجام می‌شود. رایج ترین انواع انجیر خشک انواع زیر هستند که در حال حاضر بیشترین تقاضای ما را دارند:

• انجیر خشک پرک
ارزش غذایی انجیر خشک پرک به طور قابل توجهی بالا است. انجیر خشک ایرانی پرک دهان باز است.

• انجیر خشک دهان باز
رنگ انجیر خشک دهان باز سفید یا کمی زرد است. می‌توانیم انجیر دهان باز را بر اساس سایز و اندازه‌های مختلف به دسته‌های مختلف تقسیم کنیم:

۱۰۱، AAA: اندازه بیش از ۲۳ میلی متر، دهان کاملا باز، رنگ سفید یا زرد روشن
۱۰۱، AA: مانند ۱۰۱ AAA از نظر اندازه بین ۲۱-۲۳ میلی متر
۱۰۱، A: مانند ۱۰۱ AAA از نظر اندازه بین ۱۸-۲۰ میلی متر
۱۰۱، پرک: دهان کاملاً باز، از نظر کمیت محدود، لوکس و گران است
• انجیر خشک دهان بسته
می‌توانیم انجیر خشک دهان بسته ایران را بر اساس اندازه‌شان به دسته‌های زیر دسته‌بندی کنیم:

نوع A: اندازه ۱۸-۲۱ میلی متر، کیفیت برتر به رنگ سفید یا زرد اختصاص دارد، قیمت در رنگ های تیره کاهش می یابد
نوع AA: اندازه ۲۱-۲۳ میلی متر، کیفیت برتر به رنگ سفید یا زرد اختصاص دارد، قیمت در رنگ های تیره کاهش می یابد
نوع AAA: اندازه بزرگتر از ۲۳ میلی متر، کیفیت برتر به رنگ سفید یا زرد اختصاص دارد، قیمت در رنگ های تیره کاهش می یابد
• مخلوط دهان باز و بسته
مخلوط دهان باز و بسته اساساً ترکیبی از انجیر خشک دهان باز و بسته با کیفیت بالا است. می توانیم دهان باز و بسته را بر اساس اندازه آنها به ۳ دسته تقسیم کنیم:

نوع A: 18-21 میلی متر
نوع AA: 21-23mm
نوع AAA: اندازه بیش از ۲۳ میلی متر

اگر به دنبال انجیر خشک ایرانی مرغوب به صورت آنلاین هستید می توانید به سایت شرکت شادیز به عنوان یکی از بهترین تامین کنندگان عمده  انجیر خشک در ایران و تولید کننده انواع محصولات ایرانی مراجعه کنید.

⇐ با ما تماس بگیرید

انجیر خشک

آجیل و خشکبار شادیزانجیر خشکانجیر خشک ایرانیانجیر خشک شادیزانجیر خشک صادراتیانجیر خشک صادراتی شادیزانواع انجیر خشکپخش انجیر خشکتامین کنندگان امجیر خشک صادراتیتامین کنندگان عمده  انجیر خشکتولید کنندگان انجیر خشکتولید و صادرات انجیر خشکخرید آنلاین انجیر خشکخرید انجیر خشکخرید انجیر خشک 101AAخرید انجیر خشک ارگانیکخرید انجیر خشک استهبانخرید انجیر خشک استهیانخرید انجیر خشک ایرانیخرید انجیر خشک پرکخرید انجیر خشک صادراتیخرید اینترنتی انجیر خشکدرجه بندی انجیر خشکشرکت پخش انجیر خشکشرکت پخش انجیر خشک در ایرانشرکت تولید انجیر خشک در ایرانشرکت صادرکننده انجیر خشک در ایرانشرکت میوه خشک شادیزصادرات انجیر خشکصادرکنندگان انجیر خشکعرضه عمده انجیر خشکفروش انجیر خشکقیمت انجیر خشکقیمت انجیر خشک صادراتیقیمت خرید انجیر خشکگرید بندی انجیر خشکمراکز خرید انجیر خشکمراکز فروش انجیر خشکمرکز تولید انجیر خشکمرکز صادرات انجیر خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *