عرضه پسته کله قوچی در امارات

عرضه پسته کله قوچی در امارات

عرضه پسته کله قوچی در امارات _ مجموعه خشکبار شادیز مرکز تامین و عرضه پسته کله قوچی با بهترین کیفیت ممکن در کشورهای عربی به ویژه امارات و دبی می باشد.

محصولات این مجموعه با قیمت رقابتی و به صورت مستقیم به بازار های بین المللی عرضه می گردد.

عرضه پسته کله قوچی در امارات

پسته کله قوچی از انواع درشت و لوکس پسته ایران می باشد که با نام تجاری Jumbo Pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. کشور امارات یکی از خریداران اصلی این نوع پسته در بازارهای صادراتی شناخته می شود.

پسته کله قوچی در کنار پسته اکبری و احمد آقایی در حجم قابل توجهی به امارات متحده عربی صادر می گردد.

همانطور که می دانید محصول پسته به دو منظور باز صادرات به کشورهای اروپایی و مصرف بازار داخلی به امارات ارسال می گردد. کشور های عربی بیشتر به نمونه های کشیده پسته مانند احمد آقایی و اکبری علاقه دارند. که اغلب این محصولات را جهت باز صادرات به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی خریداری می نمایند.

از طرفی نیز اگر کشور مقصد و بازار هدف خود امارات و یا کشور های عربی اطراف باشد سایز درشت پسته کله قوچی مد نظر خریداران و تجار این کشور می باشد.  البته از پسته کله قوچی نیز برای صادرات مجدد به سایر کشورها استفاده می شود و این امر به دلیل است که بازار امارات مرکز تامین انواع پسته خندان صادراتی برای کشور های مختلف می باشد.

عرضه پسته کله قوچی در امارات

شرکت پسته و خشکبار شادیز ؛یکی از شرکت های عرضه کننده پسته کله قوچی و دیگر ارقام پسته صادراتی ایران در بازار امارات می باشد.

این مجموعه انواع پسته خندان ایرانی به ویژه پسته کله قوچی را با مجوزهای بهداشتی و صادراتی لازم و در حجم عمده به امارات صادر می نماید.

برای صادرات پسته به امارات نیز اغلب از بسته بندی های کارتن ده کیلوگرمی استفاده می شود، اما دیگر انواع بسته بندی نیز با توجه به درخواست مشتریان در مجموعه شادیز پذیرفته می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

فروش پسته کله قوچی به امارات برای صادرات به اروپا

فروش پسته کله قوچی به امارات برای صادرات به اروپا

همانطور که گفته شد فروش و صادرات پسته به امارات با توجه به کشور مقصد و بازار هدف انجام می شود.

برای صادرات پسته کله قوچی به بازارهای داخلی از نوع درشت این محصول استفاده می شود.

در رابطه با فروش پسته کله قوچی در امارات جهت صادرات به اروپا نیز باید شرایط و ویژگی های متعددی مورد توجه قرار گیرد که برخی از مهمترین آن ها عبارتند از:

  • استاندارد های اولیه محصول از نظر ظاهری و بهداشتی
  • استاندارد آفلاتوکسین پسته
  • گواهی های مربوط به آنالیز بهداشتی پسته از سازمان های مورد تایید اروپا

و سایر تشریفات گمرکی و صادراتی که همگی توسط گروه بازرگانی شادیز به صورت تخصصی انجام می شود.

برای مشاوره، خرید و دریافت قیمت روز محصولات می توانید با مشاورین شرکت شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 

 

 

 

 

 

 

 

پستهپسته کله قوچی

پسته کله قوچب صادراتیپسته کله قوچیپسته کله قوچی ایرانیپسته کله قوچی شادیزشرکت پسته شادیزشرکت عرضه پستهعرضه پستهعرضه پسته ایرانیعرضه پسته ایرتن در اماراتعرضه پسته در اماراتعرضه پسته در دبیعرضه پسته کله قوچیعرضه کننده پسته در اماراتفروش پسته کله قوچیفروش پسته کله قوچی به امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *