قیمت پسته احمد آقایی درجه یک کرمان _ بازرگانی شادیز

قیمت پسته احمد آقایی درجه یک کرمان

قیمت پسته احمد آقایی درجه یک کرمان _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی درجه یک کرمان را بصورت مستقیم و با قیمت رقابتی به فروش می رساند.

قیمت پسته احمد آقایی درجه یک کرمان

قیمت پسته احمد آقایی بر اساس انس پسته،درصد خندانی،رویت پسته،کیفیت مغز و تازگی آن محاسبه می گردد. با توجه به این که قیمت گذاری پسته در منطقه برداشت آن انجام می شود. قیمت پسته احمد آقایی نیز توسط تولید کنندگان و تجار در استان کرمان تعیین می گردد.

پسته احمد آقایی یکی از پر فروش ترین انواع پسته صادراتی ایران است که بیشترین و بهترین نوع آن در منطقه نوق رفسنجان در استان کرمان تولید می گردد. پسته احمد آقایی نوق پوست استخوانی سفید شفاف و مغز ماتیکی بسیار زیبایی دارد.

به طور کلی قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری پایین تر و از پسته فندقی گران تر است. پسته احمد آقایی در بین انواع پسته تجاری ایرن  از نظر قیمت در رتبه سوم پس از پسته اکبری و کله قوچی قرار دارد.

خصوصیات پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی از خانواده پسته های کشیده( بادامی) به شمار می رود و با نام تجاری long در بازارهای بین المللی شناخته می شود.پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی با پسته اکبری دارد اما از نظر طول، از پسته اکبری کوچکتر است. پسته احمد آقایی از نظر طعم خوشمزه ترین نوع پسته است و ظاهر بسیار زیبایی دارد.

پسته احمد آقایی جدیدترین پسته تولید شده در ایران است و به همراه پسته اکبری از معروف ترین انواع پسته ایران به شمار می آید. پسته احمد آقایی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از فروش و صادرات پسته را به خود اختصاص داده است.

از پسته احمد آقایی برای مصارف آجیلی و صادرات به کشورهای مختلف مانند هند،ترکیه،روسیه و .. استفاده می شود. از مغز پسته احمد آقایی به دلیل کشیدگی مناسب برای تهیه خلال پسته استفاده می شود.

پسته احمد آقایی معمولا در انس های ۲۴ تا ۳۰ در بازار موجود می باشد. این محصول به شکل خندان،آب خندان و دهن بست در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت پسته احمد آقایی صادراتی

پسته احمد آقایی یکی از پر طرفدار ترین انواع پسته ایران در دنیا است و به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. به همین جهت قیمت پسته احمد آقایی از اهمیت ویژه ای برای خریداران و تجار برخوردار می باشد.

قیمت پسته احمد آقایی صادراتی به ترتیب به صورت زیر است:

پسته احمد آقایی خندان با آفلاتوکسین زیر ۵ درصد:

خریداران اصلی این نوع پسته کشورهای اتحادیه اروپا مانند ایتالیا،فرانسه ،آلمان،انگلستان ،اسپانیا و .. هستند. این نوع پسته قیمت و کیفیت بالایی دارد.

پسته احمد آقایی متوسط و ریز با آفلاتوکسین مجاز:

اصلی ترین خریدار این نوع پسته کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس هستند. این نوع پسته نسبت به نمونه قبل قیمت پایین تری دارد.

پسته احمد آقایی خندان درجه یک:

این نوع پسته کیفی خوب و طعم بسیار لذیذی دارد. کشور هند و یونان از مهم ترین وارد کنندگان این نوع پسته هستند.

پسته آب خندان درجه یک:

کشور های شمالی از مهم ترین مقاصد صادراتی این نوع پسته می باشند. کشور روسیه و چین بیشترین حجم از این نوع پسته احمد آقایی را از ایران خریداری می نمایند.

پسته دهن بست احمد آقایی:

پسته دهن بسته به دلیل عدم نفوذ آفات و سم به درون آن، یک پسته سالم و بهداشتی محسوب می شود. این نوع پسته هیچ گونه آفت و آفلاتوکسینی ندارد. بیشترین حجم صادرات این پسته به کشور ژاپن انجام می شود. تجار ژاپنی پسته دهن بست را از ایران خریداری کرده و خودشان آن را آب خندان می کنند و این امر سود بسیار خوبی برای آن ها دارد.

شرکت بازرگانی شادیز با دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته و ارتباط مستقیم با کشاورزان این محصول،بهترین انواع پسته صادراتی را به خریداران داخلی و خارجی با قیمت مناسب عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین استعلام قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی درجه یک کرمانقیمت پسته احمد آقایی درجه یکقیمت پسته احمد آقایی درجه یک کرمانقیمت پسته احمد آقایی کرمانقیمت پسته درجه یکقیمت پسته درجه یک احمد آقاییقیمت پسته درجه یک کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *