قیمت یک کیلوگرم پسته در ایران چقدر است؟ – پسته شادیز

قیمت یک کیلوگرم پسته در ایران چقدر است؟ - پسته شادیز

قیمت یک کیلوگرم پسته در ایران چقدر است؟ – پسته شادیز: خریداران محترم می توانند محصول پسته را با مشخصات فنی مورد نیاز خود در مرکز پسته شادیز با تماس با مدیر فروش شرکت تهیه کنند.

قیمت یک کیلوگرم پسته در ایران چقدر است؟ – پسته شادیز

محدوده قیمت تقریبی پسته ایران به صورت عمده در سال۲۰۲۴، ۱۴۰۳ به ازای هر کیلوگرم را در جدول زیر پیدا کنید.

قیمت یک کیلوگرم پسته در ایران چقدر است؟ - پسته شادیز

خرید جدیدترین انواع پسته ایرانی با قیمت مناسب…

خرید جدیدترین انواع پسته ایرانی با قیمت مناسب از شرکت پسته شادیز

وقتی صحبت از پسته ایرانی، سرزمین اصلی پسته به میان می‌آید، این یک یا دو گونه نیست تا بتوانید به سرعت آنها را بشناسید. در ایران ۹۰ منطقه در حال کشت پسته است که احتمالاً تنوع طبیعی پسته ایران را به تعداد مساوی از مناطق، تا ۹۰ منطقه در سال های پیش رو افزایش می دهد.

برای هر نوع پسته، یک نام محلی مربوط به آن وجود دارد که کیفیت یا شکل آن را توصیف می کند. اما در اینجا قصد داریم به بررسی محبوب ترین ها بپردازیم. سه دسته اصلی پسته ایران بر حسب کیفیت کلی به شرح زیر تقسیم می شوند:

پسته گرد: این رقم رایج ترین رقم پسته در ایران است که در اکثر مناطق پسته خیز می روید. در سال های اخیر حدود پنجاه درصد تولیدات ایران از نوع فندقی بوده است. رقم فندقی گردترین و دارای کمترین شاخص شکل در بین چهار رقم است. پسته بلند: این نوع پسته بادامی شکل، بزرگتر از احمد آقایی است و طعم و بافت مشخصی دارد. در آسیای شرقی، اروپا و روسیه محبوب است و به دلیل داشتن بیشترین ارزش اقتصادی در بین انواع مختلف مشهور است. با رنگ پوسته اش که کرم تیره است شناخته می شود. پسته جامبو: پسته جامبو به دلیل بزرگی مغزش پرطرفدارترین پسته موجود در بازار است. این گونه پسته به دلیل طعم خاص و شکل کروی (مانند فندق) در سطح جهانی شناخته شده است.

از شرکت پسته شادیز

پسته ایرانی یکی از بهترین و خاص ترین محصولات کشاورزی صادراتی در جهان است. بهترین انواع پسته تولید شده در ایران مربوط به مناطق کرمان (رفسنجان) و خراسان است که برای عرضه و صادرات در بازارهای جهانی بسیار مناسب است. پسته ایرانی در هر کیلو قیمت های خرده فروشی یا عمده متفاوتی دارد اما بهترین ترکیب قیمت و کیفیت را می توانید از پسته شادیز تهیه کنید.

خریداران محترم می توانند محصول پسته را با مشخصات فنی مورد نیاز خود در مرکز تولید و صادرات پسته شادیز با تماس با مدیر فروش شرکت تهیه کنند.

⇐ با ما تماس بگیرید

پسته

بازار خرید و فروش پستهبازار عمده پسته رفسنجانبازرگانی فروش پستهپستهپسته ارگانیکپسته اکبری درجه یکپسته ایرانیپسته شادیزپسته صادراتیپسته عمده رفسنجانتامین کننده پسته تولید کننده پستهتنوتع پسته ایرانیتولید و سورت پستهتولید و فروش پستهخرید آجیل و خشکبارخرید آنلاین پستهخرید اینترنتی پستهخرید پستهخرید پسته احمد آقاییخرید پسته ارزانخرید پسته تازهخرید پسته خامخرید پسته خراسانخرید پسته خندانخرید پسته درجه یکخرید پسته رفسنجانخرید پسته سبزخرید پسته طبیعیخرید پسته فندقیخرید پسته قزوینخرید خلال پستهخرید فروش پسته سیرجانخرید مغز پستهخرید مغز پسته ارزانخرید مغز پسته ارگانیکخرید مغز پسته از تولید کنندهخرید مغز پسته برای شیرینیخرید مغز پسته رفسنجانخرید و فروش پسته عمدهخرید و قیمت پستهخرید و قیمت پسته عمدهخلال پسته قزوینشرکت پستهشرکت پسته ایرانیشرکت پسته شادیزشرکت های پسته در رفسنجانصادرات پستهصادرات پسته به آلمانصادرات پسته به اندونزیصادرات پسته به ایتالیاصادرات پسته به ترکیهصادرات پسته به چینصادرات پسته به دبیصادرات پسته به روسیهصادرات پسته به قطرصادرات پسته به کاناداصادرات پسته به کویتصادرات پسته عمانصادرکننده پستهفروش پستهفروش عمده پستهفروش عمده پسته از کارخانهفروش عمده پسته مستقیم از کارخانهقیما مغز پسته سبزقیمت پستهقیمت پسته 1403قیمت پسته احمد آقاییقیمت پسته احمد آقایی رفسنجانقیمت پسته امروزقیمت پسته تازه امروزقیمت پسته خندانقیمت پسته در ایرانقیمت پسته در تهرانقیمت پسته در رفسنجانقیمت پسته صادراتیقیمت پسته عمدهقیمت پسته عمده فروشیقیمت پسته فندقیقیمت پسته کبلوییقیمت پسته کله قوچیقیمت جهانی پستهقیمت خرید پستهقیمت روز پستهقیمت عمده پستهقیمت مغز پستهقیمت مغز پسته ایرانیکارخانه پستهکارخانه پسته رفنجانلیست قیما پستهمراکز خرید پسته رفسنجانمرکز فرآوری پسته در ایرانمغز پستهمغز پسته ایرانینولید و بسته بندی پستهوبسایت خرید پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *