پر گل محمدی فارس _ شرکت بازرگانی شادیز

پر گل محمدی فارس

پر گل محمدی فارس _ شرکت بازرگانی شادیز پر گل محمدی خشک تولید شده در شهرستان داراب (استان فارس) را به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

پر گل محمدی فارس

گل محمدی یکی از خوش عطر ترین انواع گل سرخ است گل سرخ انواع مختلفی دارد که از برخی نمونه های آن گلاب تهیه می کنند به گل محمدی گل سرخ عطری،رز دمشقی و گل سوری نیز می گویند گل محمدی از گل های بسیار مفید است که خواص تغذیه ای ،دارویی و دمانی فراوانی دارد گل محمدی در انواع پر گل،غنچه گل و گل باز خشک و تازه به بازار عرضه می گردد.

محصولات عمده گل محمدی کلاب،اسانس و گلبرگ خشک است از گل محمدی در صنایع مختلف دارویی،آرایشی،بهداشتی،ادکلن سازی و صنایع غذایی و تهیه مربا،شربت،شیرینی،بستنی و دمنوش استفاده می شود.

استان های فارس،اصفهان،کرمان،کرمانشاه و آذربایجان شرقی از بزرگ ترین تولید کنندگان گل سرخ در ایران هستند گل محمدی در ایران در نواحی مرتفع و خشک رشد می کند محیط های ییلاقی مکان مناسبی برای رشد و پرورش این گیاه می باشد. گل محمدی در کشورهای مختلف از جمله ایران،هند،ترکیه،عربستان،پاکستان و چین تولید می گردد گل محمدی تولید شده در ایران فاقد سموم و آفات است به همین دلیل کیفیت بالایی دارد گلاب ایرانی یکی از محصولات صادراتی حاصل از گل محمدی است که به عنوان مرغوبترین گلاب در دنیا شهرت دارد گلاب ایرانی به کشورهای مختلف اروپایی مانند آلمان،فرانسه و انگلستان هم چنین کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

پرورش گل محمدی در ایران به دوران هخامنشی و استان فارس برمی گردد. بسیاری از مردم گل محمدی را بومی کشور چین می داند اما گل محمدی اصالتا بومی ایران است و گفته می شود که در زمان حمله اسکند مقدونی به ایران به سایر کشورها راه یافته است.

خواص چای گل محمدی

استفاده از پر گل محمدی با چای بسیار مفید است و سبب تقویت اعصاب و معده می شود هم چنین به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند نوشیدن چای گل محمدی قبل از وعده های غذایی اشتهای کاذب را از بین می برد و سبب افزایش کلسترول مفید خون می شود.ویتامین C موجود در چای گل محمدی به جذب آهن و کلسیم در بدن کمک می کند و یک نوشیدنی فوق العاده برای زنان باردار می باشد.چای گل محمدی هم چنین منبع خوبی از انواع ویتامین هایB1 ،B2،K و بتاکاروتن،پکتین و تانن ها می باشد که التهاب را کاهش داده و عفونت را درمان می کند.

استفاده از پر گل محمدی در چای سبب کاهش استرس و اضطراب،پیشگیری از سنگ کلیه،تقویت معده و کبد،پیشگیری از سرطان و دیگر بیماری های مزمن می شود.

شرکت بازرگانی شادیز پر گل محمدی تولید شده استان فارس را به صورت عمده و با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به سفارش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گل محمدی

پر گل محمدیپر گل محمدی فارسگل محمدیگل محمدی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *