کشمش ملایری شادیز – کشمش سلطانا – کشمش ایرانی

کشمش ملایری شادیز - کشمش سلطانا - کشمش ایرانی

کشمش ملایری شادیز – کشمش سلطانا – کشمش ایرانی:شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا (برند شادیز); به عنوان پیشروترین تولید کننده و صادرکننده محصولات کشاورزی در ایران شناخته می شود. این مجموعه در حال حاضر با هدف عرضه محصولات با کیفیت در بازارهای جهانی در حال فعالیت می باشد. تیم بین المللی ما در تامین مواد غذایی، به ویژه میوه های خشک و کشمش، خرما و غیره متخصص هستند و به ما اجازه می دهند از انتظارات مشتریان خود فراتر برویم.

شادیز تضمین می کند که مشتریان تازه ترین اقلام را به موقع و همیشه با قیمتی منصفانه دریافت خواهند کرد.

کشمش ملایری شادیز – کشمش سلطانا – کشمش ایرانی

این نوع کشمش تقریباً مشابه کشمش سلطانی است. با این حال، تفاوت اصلی رنگ روشن تر آن است. همچنین حاوی مقادیر کمی گوگرد است. این محصول در ابتدا در شهرستان ملایر در استان همدان در ایران تولید می شود و نام خود را از این شهر گرفته است. لازم به ذکر است که نوع ملایری با اینکه رنگ روشن تری دارد، قند کمتری دارد و به شیرینی سلطانا نیست.

کشمش سلطانا (ملایری) چگونه درست می شود؟
کشمش سلطانا چگونه فرآوری می شود؟

کشمش سلطانا (ملایری) چگونه درست می شود؟ کشمش سلطانا چگونه فرآوری می شود؟

کشمش سلطانی رنگ روشن به دلیل رنگ روشن تر به «ملایری» معروف است. انگورهای خشک با رنگ روشن‌تر توسط دستگاه‌های لیزری دسته‌بندی می‌شوند و با سطح مجاز CO2 (کمتر از ۵ ppm) ترشی می‌شوند تا رنگ روشن درخشانی به دست آورند. طعم آن آرام تر از سلطانای تیره است. ملایری/ کشمش سلطانی روشن به رنگ قهوه ای روشن است که از رقم انگور بدون هسته به دست می آید. کشمش ملایری با طعم خاص خود نسبت به سایر کشمش ها بسیار پر، شیرین تر و آبدارتر است. فرآیند خشک کردن و عملیات SO2 باعث می شود رنگ و طعم آن با سلطانای تیره متفاوت باشد. این یکی از پرفروش ترین محصولات ایران با مراحل پردازش مشخص است. کشمش سلطانی پس از دوبار شستن خشک شده، با روغن نباتی پوشش داده می شود، ساقه می شود، تمیزکاری مکانیکی می شود، لیزر و دسته بندی می شود و سپس با رعایت نکات بهداشتی و با رعایت الزامات قانونی و ایمنی و مشخصات خاص مشتری شناسایی می شود. ما ممکن است محصولات مورد نیاز شما را از نظر رنگ و اندازه با دستگاه های پیشرفته خود مرتب کنیم. رطوبت به سفارش مشتری حدود ۱۴ تا ۱۶ درصد است. ما این محصول را در کارتن های ۵ کیلوگرمی، ۱۰ کیلوگرمی و ۱۲.۵ کیلوگرمی بسته بندی می کنیم. کارتن ها ممکن است به رنگ سفید یا قهوه ای ساده باشند یا با برند ما یا برند شما چاپ شده باشند.

این محصول در سایزهای مختلف موجود می باشد:
• جامبو (در هر ۱۰۰ گرم): ۲۵۰-۳۰۰ عدد
• استاندارد (در هر ۱۰۰ گرم): ۳۰۰-۳۷۰ عدد

تولید کننده کشمش| صادرکننده خشکبار

تولید کننده کشمش| صادرکننده خشکبار

شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا (برند شادیز); به عنوان پیشروترین تولید کننده و صادرکننده محصولات کشاورزی در ایران شناخته می شود. این مجموعه در حال حاضر با هدف عرضه محصولات با کیفیت در بازارهای جهانی در حال فعالیت می باشد. تیم بین المللی ما در تامین مواد غذایی، به ویژه میوه های خشک و کشمش، خرما و غیره متخصص هستند و به ما اجازه می دهند از انتظارات مشتریان خود فراتر برویم.

شادیز تضمین می کند که مشتریان تازه ترین اقلام را به موقع و همیشه با قیمتی منصفانه دریافت خواهند کرد.

⇐ با ما تماس بگیرید

کشمش

انواع کشمش صادراتیبزرگترین تولید کننده کشمش صادراتیتامین کننده کشمش صادراتیتولید کننده کشمشتولید کننده کشمش ارگانیکتولید کننده کشمش سلطاناخرید کشمش ایرانیخرید کشمش سلطاناخرید کشمش سلطانا ایرانیخرید کشمش صادراتیخرید کشمش ملایریخرید و فروش کشمش ایرانیشرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویاصادرکننده خشکبارصادرکننده خشکبار و کشمشصادرکننده کشمشعرضه کشمش ایرانیعرضه کشمش سلطانافروش عمده کشمش سلطاناقیمت کشمش ملایریقیمت و خرید کشمش ایرانیکشمش ایرانیکشمش سلطاناکشمش سلطانا (ملایری)کشمش سلطانا ایرانیکشمش صادراتیکشمش ملایرکشمش ملایریکشمش ملایری شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *