بازرگانی صادر کننده مغز پسته | شرکت پسته ایرانی

بازرگانی صادر کننده مغز پسته | شرکت پسته ایرانی

بازرگانی صادر کننده مغز پسته |شرکت پسته ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تولید کننده و صادر کننده پسته و مغز پسته ایرانی در بازارهای بین المللی شناخته می شود.

بازرگانی صادر کننده مغز پسته|شرکت پسته ایرانی

شرکت شادیز یک صادر کننده مغز پسته ایرانی است که یک تولید کننده نیز هست. شرکت های مختلف بازرگانی پسته در ایران وجود دارد.

چه نوع پسته ای را می توانید از شرکت های بازرگانی پسته ایرانی که صادر کننده نیز هستند خریداری کنید؟

آیا این شرکت ها خودشان تشریفات بازرگانی و گمرکی را برای صادرات  پسته و محصولات آنها انجام می دهند؟

 در ادامه با یکی از شرکتهای بازرگانی صادر کننده مغز پسته از ایران آشنا می شویم. پس با ما همراه باشید.

بزرگترین شرکتهای مغز پسته اغلب در مجاورت باغهای پسته و پایانه های ضبط هستند. بدیهی است به این دلیل که ماده اولیه این کارخانه ها پسته است.

در واقع ، بسیاری از کارخانه های تولید کننده مغز پسته ترجیح می دهند در استان های کرمان ، خراسان و یزد فعالیت کنند تا به مرکز برداشت پسته نزدیک باشند. بنابراین بزرگترین تولیدکنندگان مغز پسته در ایران در دو استان کرمان و خراسان هستند و انواع مختلف مغز پسته را تولید و در بازارهای مختلف بین المللی عرضه می کنند.

تولید مغز پسته شادیز

تولید مغز پسته شادیز

به دلیل تنوع در تولید مغز پسته ، برخی از کارخانه ها در محصولات خاص تخصص دارند. بنابراین ، این امر باعث می شود که بازارهای هدف مشخصی برای محصولاتشان داشته باشند و انتخاب برای مشتریان صادراتی بسیار راحت تر است.

موارد زیر مهمترین انواع مغز پسته ایرانی موجود در کارخانه های فعال است:

۱. مغز پسته سبز پوست گیری شده

۲. مغز پسته سبز

۳. مغز پسته پوست بنفش یا مغز پسته گلدار

۴. مغز پسته نصف شده  یا لپه

۵. گرانول پسته

۶. مغز پسته گندمی

۸. پودر پسته

۹. خلال پسته

۱۰. مغز پسته خرد شده

۱۱. همچنین: مغز پسته وحشی

بدیهی است که هر یک از این انواع برای کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر کارخانه های تولید مواد غذایی ، شیرینی سازی و بستنی سازی و بسیاری از واحدهای صنعتی مغز پسته را متناسب با نیاز خود خریداری می کنند.

یکی از کارخانه های فعال در این زمینه ”شرکت تولیدی شادیز” است. در شرکت تولید و بازرگانی مغز پسته شادیز ، انواع مغز پسته برای بازارهای داخلی و صادراتی موجود است. کارخانه های این گروه صادر کننده مغز پسته در دو استان کرمان و خراسان مستقر و فعال است.

خرید عمده مغز پسته شادیز

خرید عمده مغز پسته شادیز

برای خرید مستقیم از کارخانه ، مهمترین پارامتر حجم سفارش است. علاوه بر این ، بیشتر کارخانه ها فقط سفارشات عمده و حجم های زیاد را می پذیرند و سفارشات کوچک را نمی پذیرند.

در همین راستا ، بیشتر واحدهای بزرگ صنعتی یا بسیاری از مشتریان خارجی محصول را به صورت عمده خریداری می کنند. بدیهی است که یکی از پارامترهای مهم خرید مستقیم از این کارخانه ها قیمت رقابتی و مقرون به صرفه آنها است. البته شرکت پسته شادیز با توجه به نوع پسته و بازار هدف دارای (حداقل مقدار سفارش) متفاوت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش می توانید با یکی از کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت محصولات پسته

قیمت محصولات پسته

برای دریافت لیست قیمت محصولات شادیز ، ابتدا باید موارد زیر را مشخص کنید تا قیمت با دقت بالا به شما اعلام شود. از آنجا که تنوع مغز پسته و کیفیت موجود آنها زیاد است ، باید هنگام دریافت و اعلام قیمت و همچنین تحویل محصول توجه کافی داشته باشید.

در ابتدا به چه نوع مغز پسته ای نیاز دارید؟ و سپس ، می خواهید مغز پسته را برای چه بخرید؟ همچنین حجم سفارش چقدر است؟ آیا بسته بندی خاصی در ذهن دارید؟ زمان و مکان دقیق تحویل چیست؟ و در آخر آیا به مدارک و گواهینامه های خاصی نیاز دارید؟ (این مربوط به صادرات کالا است)

با اعلام پاسخ سوالات فوق به همکاران ما در واحد فروش می توانید قیمت دقیق مغز پسته مورد نظر خود را بدست آورید.

تماس با ما

پستهمغز پسته

بازرگانی پستهبازرگانی پسته شادیزبازرگانی صادر کننده پستهپسته ایرانپسته ایرانیپسته شادیزخرید عمده مغز پستهخرید مغز پستهشرکت بازرگانی پسته ایرانیشرکت پسته ایرانیشرکت پسته شادیزصادر کننده پستهصادر کننده مغز پستهکارخانه پستهکارخانه پسته شادیزمغز پستهمغز پسته ایرانیمغز پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *