تامین کننده پسته کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده پسته کرمان

تامین کننده پسته کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مختلف پسته تولید شده در کرمان را بصورت خام و دست اول به خریداران عزیز عرضه می نماید.

تامین کننده پسته کرمان

استان کرمان از پیشتازان تولید پسته در ایران است شهرهای رفسنجان،سیرجان،زرند،شهربابک و رابر از قطب های مهم تولید و فروش پسته در کرمان می باشند این استان با دارا بودن آب و هوای خوب انواع پسته را با درجه کیفی بالا در ایران تولید می نماید.

ارقام مهم پسته کشت شده در کرمان شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی است انس های مختلف پسته کرمان بصورت خام و یا با فرآوری های مختلف در بازارهای داخلی خرید و فروش می شود و به کشورهای مختلف اروپایی،آسیایی و عربی نیز صادر می گردد.

فروش پسته کرمان به عنوان بهترین پسته تولید شده در ایران از رونق بالایی برخوردار است پسته تولید شده در کرمان ظاهری مشتری پسند و طعم بسیار لذیذی دارد سالهای زیادی است که نام پسته و کرمان به عنوان با کیفیت ترین پسته ایران در بازارهای جهانی در کنار یکدیگر قرار گرفته است.

پسته های ایرانی تنوع و طعم بسیار خوبی دارند بیشترین سطح زیر کشت پسته در ایران متعلق به استان کرمان است پسته کرمان توسط تجار و بازرگانان ایرانی به کشورهای مختلف صادر می گردد و میزان ارز آوری بالایی برای کشور دارد و به رشد اقتصادی آن کمک می کند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته تولیدی کرمان را بصورت عمده برای مشتریان عزیز تامین می نماید سفارشات پسته های صادراتی نیز در حجم های بالا در این مجموعه پذیرفته می شود.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته کرمانتامین پسته کرمانتامین کننده پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *