خرید انواع پسته اکبری درجه یک _ شرکت شادیز

خرید انواع پسته اکبری درجه یک

خرید انواع پسته اکبری درجه یک _ شرکت شادیز انواع پسته اکبری را با قیمت مناسب به خریداران و تجار در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نماید.

خرید انواع پسته اکبری درجه یک

یکی از بهترین انواع پسته درجه یک ایران نوع اکبری می باشد که برای خرید دست اول آن می توان به ترمینال های پسته و کارخانجات فرآوری پسته مراجعه کرد.
پسته اکبری بیشتر در منطقه انار، سیرجان و همچنین رفسنجان در استان کرمان برداشت می شود و یکی از رده پسته های بسیار مرغوب است.

این محصول در مقایسه با دیگر انواع کشیده تر است و به همین علت به آن در بازار های جهانی Super Long Pistachio گفته می شود.
معمولا برای پسته اکبری به مشابه دیگر انواع پسته سه درجه کیفیت قابل بحث است:

پسته اکبری طبیعی خندان:
در این نوع پسته تمام محصول به صورت صد در صد طبیعی و بر روی درخت خندان شده است. درجه یک ترین نوع پسته اکبری این نمونه است که در تمام سایز های ۱۸دانه تا ۲۸دانه یافت می شود، البته باید توجه داشت که پسته اکبری با سایز ۱۸-۲۰ بسیار کمیاب است و بیشتر در اوایل فصل برداشت یافت می شود.
برای خرید این نوع می توان از شهر های مختلف اقدام کرد ولی غالبا قیمت آن بسیار بالاتر از دیگر انواع پسته است.

پسته اکبری آب خندان:
این نوع پسته اکبری در واقع همان پسته اکبری دهان بسته است که به روش های مکانیکی و صنعتی بعد از برداشت خندان شده اند.
این نوع بسیار ارزان قیمت تر از دیگر انواع است و البته از نظر کیفیت نیز کیفیت پایین تری دارد. با این حال از این نوع پسته برای صادرات در حجم بالا به کشور های مختلفی استفاده می شود که از آن جمله می توان به عراق اشاره داشت.
پسته اکبری آب خندان یک گزینه مناسب برای صادرات به روسیه نیز به شمار می آید. و خرید زیادی از این نوع پسته اکبری برای این کشور انجام می شود.

پسته اکبری کلاس بی:
این نوع پسته اکبری غالبا از ترکیب درصد مشخصی پسته طبیعی خندان و آب خندان به دست می آید که از نظر قیمتی غالبا یک قیمت میانه و یک کیفیت میانه دارد. با توجه به این وضعیت نسبی از نظر قیمت و کیفیت تقریبا برای صادرات به تمام کشور ها از این محصول استفاده می شود.
همچنین باید توجه داشت که در صورت امکان از حد اکثر میزان پسته طبیعی خندان به تناسب قیمت استفاده شود.

سفارش خرید پسته خندان اکبری

خرید انواع پسته اکبری درجه یکپسته اکبری خندان از جمله پرطرفدار ترین انواع پسته ایران است که هر ساله بازار داخلی و نیز خارجی خرید عمده ای از این محصول انجام می دهد و سفارش های متعددی برای این محصول به بازار داده می شود.
از جمله ویژگی های پسته اکبری که آن را به بهترین نوع پسته مبدل کرده است کشیدگی و درشتی این نوع پسته است، مغز این پسته از دیگر انواع پسته کشیده تر است و به راحتی از دیگر نمونه ها قابل تفکیک می باشد.
معمولا کشور های عربی عمده خرید خود را از پسته ایران به این نوع پسته اختصاص می دهند. برای مثال کشور عراق یکی از طرفداران بی نظیر این نوع پسته می باشد که البته معمولا از انواع پسته اکبری ارزان قیمت خرید می کند.

دیگر کشورهای عربی مانند قطر و امارات به دلیل نداشتن محدودیت اقتصادی بیشتر نوع درجه یک و دستچین پسته اکبری را خریداری می نمایند. پسته دستچین اکبری از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

عموما خرید پسته اکبری خندان برای فروش داخلی هم بسیار صورت می پذیرد اما باید توجه داشت که قیمت پسته اکبری از دیگر انواع پسته بسیار بالاتر است و به همین علت نمی توان پسته اکبری را به راحتی برای مصرف خانوار تهیه کرد.
نمونه پسته ای که در بین انواع پسته ایران بیشتر برای مصرف داخل مورد مصرف است نوع احمد آقایی می باشد که هم یک پسته در رده پسته های کشیده است و هم قیمت مناسبی در مقایسه با دیگر انواع دارد.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با همکاران ما در واحد فروش و بازرگانی شادیز در ارتباط باشید.

 

پسته اکبری

انواع پسته اکبریانواع پسته اکبری درجه یکانواع پسته درجه یکخرید انواع پسته اکبریخرید انواع پسته درجه یکشرکت شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *