خرید خرما مضافتی درجه یک – بهترین رطب مضافتی در بسته بندی

خرید خرما مضافتی درجه یک - بهترین رطب مضافتی در بسته بندی _ شرکت شادیز

خرید خرما مضافتی درجه یک – بهترین رطب مضافتی در بسته بندی: شرکت تولیدی خرما شادیز، یکی از بزرگترین صادرکنندگان خرما، رطب مضافتی ایرانی را به هند، کشورهای اروپایی، ترکیه و سایر کشورهای آسیایی عرضه می کند. برای خرید مستقیم بهترین نوع خرما مضافتی از کارخانه با بهترین قیمت و کیفیت و بسته بندی با ما تماس بگیرید

خرید خرما مضافتی درجه یک – بهترین رطب مضافتی در بسته بندی

خرمای مضافتی بم که به خرمای شهرستان بم یا رطب مضافتی بم نیز معروف است یکی از محصولات خرمای ایران است. این نوع خرما به دلیل رطوبت زیاد جزو خرمای تازه محسوب می شود. اندازه خرمای مضافتی بین ۲.۵ تا ۴.۵ سانتی متر است. شرایط نگهداری آن بین -۵ تا +۵ درجه سانتیگراد است. خرمای مضافتی بم دارای پوستی سیاه، نازک و صاف است.

پوست مضافتی رطب بم به راحتی پاک می شود. خرمای مضافتی بم شیره فراوانی دارد.
این نوع خرما یکی از خوشمزه ترین و شیرین ترین انواع خرما تولید شده در ایران است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. خرمای مضافتی سالهاست که از ایران به کشورهای مختلف جهان صادر می شود. خرمای مضافتی در بازارهای بین المللی به خرمای کیمیا یا سیاه نیز معروف است.

خرمای مضافتی توسط صادرکنندگان این محصول از جمله شرکت بازرگانی شادیز در سایز ها و بسته بندی های مختلف به کشورهای مختلف صادر می شود. در این مجموعه خرمای درجه یک مضافتی بم در بسته بندی های متنوع بنا به سلیقه مشتریان به بازار عرضه می شود.

بسته بندی خرما مضافتی

بسته بندی خرما مضافتی - خرید خرما مضافتی درجه یک - بهترین رطب مضافتی در بسته بندی _ شرکت شادیز

خرمای مضافتی با کیفیت عالی که دارد اغلب برای پذیرایی استفاده می شود. بسته بندی این محصول در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود تا مصرف کنندگان بتوانند بنا به سلیقه خود در انواع بسته بندی انتخاب کنند.

بسته بندی خرما یکی از خدمات مهم شرکت خرمای شادیز برای خریداران می باشد. این مرحله معمولاً در سردخانه ها و با نیروی انسانی انجام می شود. اندازه بسته بندی ها از ۲۵۰ گرم تا ۱ کیلوگرم متغیر است. در این مجموعه بسته بندی ها دارای اشکال و رنگ های متنوع برای انتخاب آسان تر شما می باشد.

ماندگاری خرما مضافتی ۲۴ ماه پس از بسته بندی می باشد.

خواص دارویی خرما مضافتی

خواص دارویی خرما مضافتی - خرید خرما مضافتی درجه یک - بهترین رطب مضافتی در بسته بندی _ شرکت شادیز

طبق گفته ی محققان مصرف خرما مضافتی به صورت تازه یا نیمه تازه به تنهایی یا با لبنیات مانند شیر برای سوختگی و خستگی مفرط ناشی از روزه داری یا فعالیت های سنگین بسیار مفید است. هیچ وقت احساس بدی از خوردن خرمای مضافتی بدون هسته پیدا نمی کنید.
جدیدترین تحقیقات علمی حاکی از تأثیر خرمای مضافتی در کاهش خشونت افراد و آرامش روحی آنان است.
بر اساس شواهد، خرما در مناطقی که مصرف آن زیاد است، این میوه می تواند در پیشگیری از سرطان موثر باشد.
در برخی از کتب طب سنتی خرما را خون ساز می دانند.
تمام انواع خرما به دلیل خنثی کردن اسید اضافی معده برای افراد مسن و کودکان بسیار مفید است.

صادرکننده خرما مضافتی

صادرکننده خرما مضافتی - خرید خرما مضافتی درجه یک - بهترین رطب مضافتی در بسته بندی _ شرکت شادیز

شرکت تولیدی خرما شادیز، یکی از بزرگترین صادرکنندگان خرما، رطب مضافتی ایرانی را به هند، کشورهای اروپایی، ترکیه و سایر کشورهای آسیایی عرضه می کند. برای خرید مستقیم بهترین نوع خرما مضافتی از کارخانه با بهترین قیمت و کیفیت و بسته بندی با ما تماس بگیرید.

⇐ با ما تماس بگیرید

خرما

بسته بندی خرما مضافتیتامین کنندگان خرما صادراتیتولید کننده خرما در ایرانتولید و بسته بندی خرماتولید و صادرات خرماخرما ایرانیخرما صادراتی شادیزخرما مضافتیخرما مضافتی شادیزخرما مضافتی کرمانخرمای مضافتی با کیفیتخرید آنلاین خرماخرید خرماخرید خرما ایرانیخرید خرما درجه یکخرید خرما صادراتیخرید خرما مضافتیخرید خرمای بمخرید و قیمت خرماخواص خرماخواص دارویی خرماخواص دارویی خرما مضافتیرطب مضافتیرطب مضافتی بمشرکت خرما شادیزشرکت صادرکننده خرما مضافتیصادرات خرماصادرکنندگان خرماصادرکنندگان خرما در ایرانصادرکننده خرماصادرکننده خرما در ایرانصادرکننده خرما مضافتیعرضه عمده خرماعرضه کننده خرمافروش خرمافروش خرما مضافتیفروش عمده خرماقیمت خرماقیمت روز خرماکارخانه بسته بندی خرماکارخانه خرما در بمکارخانه خرما شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *