خرید عمده خلال پسته برای صادرات _ شادیز

خرید عمده خلال پسته برای صادرات 

خرید عمده خلال پسته برای صادرات _ شما می توانید انواع خلال های پسته با کیفیت ایرانی را برای صادرات عمده از شرکت تجاری خشکبار شادیز خریداری کنید.

خرید عمده خلال پسته برای صادرات 

خرید عمده خلال پسته برای واردات به کشور خود و صادرات از ایران اگر تأمین کننده آن باشید ، یک تجارت خوب و سودآور است.

آیا به دنبال خرید خلال پسته سبز درجه یک به صورت عمده هستید؟

 خلال های پسته ایرانی را می توانید به صورت عمده از صادرکنندگان و تأمین کنندگان پسته ایرانی تهیه کنید. اما بدیهی است که بهتر است تولیدکننده ای را جستجو کنیم که صادر کننده نیز باشد. این نکته به ویژه هنگامی که شما قصد خرید عمده خلال پسته را دارید بسیار با اهمیت است.

شرکت تولیدکننده مغز و خلال پسته شادیز آماده عرضه انواع خلال پسته در بازار عمده فروشی است. شرکت شادیز کلیه خدمات تولید ، تأمین و صادرات انواع مختلف خلال پسته را به صورت عمده ارائه می دهد.

خصوصیات خلال پسته درجه یک

خصوصیات خلال پسته درجه یک

خلال پسته قزوین بسیار سبز و مرغوب است.

این امر باعث می شود این محصول برای صادرات و همچنین استفاده در شیرینی سازی های مختلف بسیار مناسب باشد. برای تزیین غذا از خلال پسته نیز استفاده می شود.

در حقیقت ، یکی از دلایل اصلی خرید عمده خلال پسته ، استفاده از این محصول در شیرینی سازی و شکلات به عنوان ماده اولیه تولید است. با توجه به اینکه مصرف خانگی خلال پسته زیاد نیست ، این محصول اغلب به صورت عمده در بازارهای داخلی وجود دارد.

خلال پسته ایرانی به رنگ سبز است و مورد توجه بازارهای مختلف است. همانطور که می دانید خلال پسته یکی از مهمترین محصولات پسته است که به اشکال مختلف در حال مصرف است.

مغز پسته خرد شده و خلال پسته به طور کلی در بازارهای عمده ایران موجود است. وقتی مغز پسته برش داده می شود ، بسیار شکننده می شود. به همین دلیل باید در تولید آن دقت کافی صورت گیرد.

خلال پسته ایرانی در بازارهای بین المللی نیز طرفداران زیادی دارد. این محصول به همراه پسته و مغز پسته ایرانی به کشورهای مختلف ارسال می شود.

هند ، استرالیا ، اوکراین ، کانادا ، سوئیس ، روسیه ، عراق ، چین و امارات خریداران اصلی خلال پسته ایران هستند. از مهمترین ویژگیهایی که می توان برای خلال پسته درجه یک ذکر کرد:

۱- رنگ سبز

۲- کشیدگی مناسب

۳- درصد چربی خوب

۴- سطح رطوبت استاندارد

۵- عدم وجود نرمه و پودر پسته در کارتن

۶- بسته بندی مناسب و بادوام

موارد ذکر شده تأثیر مستقیمی در تعیین کیفیت و قیمت خلال ها دارد. البته در برخی از بازارهای صادراتی ، مجوز آفلاتوکسین نیز برای محصول لازم است. این گواهینامه بیشتر برای کشورهای اتحادیه اروپا است. فرایند جداگانه ای برای تهیه محصول برای تحویل به این بازارها در مجموعه شادیز انجام می شود.

مرکز خرید عمده خلال پسته

مرکز خرید عمده خلال پسته

خلال پسته ایرانی در مراکز عمده فروشی آجیل و خشکبار ایرانی موجود است.

در اینجا ما به مهم ترین شهرهایی اشاره می کنیم که مرکز خرید و عرضه پسته و محصولات آنها هستند.

  • تهران
  • قزوین
  • مشهد
  • تبریز
  • اردبیل
  • زاهدان
  • اهواز
  • دامغان
  • خرمشهر
  • اردبیل
  • رشت

در این شهرها خلال پسته فروش بالایی دارد.

البته خلال پسته در بازارهای عمده فروشی شهرهای دیگر نیز موجود است اما فروش بیشتری در این بازارها اتفاق می افتد.

می توان گفت بیشتر خلال های پسته در استانهایی تولید می شوند که تولید پسته بسیار بالایی دارند. هر کجا می بینیم سطح زیر کشت پسته زیاد است ، به طور کلی کارگاه ها و حتی کارخانه های پسته را می بینیم.

شرکت شادیز یکی از مجموعه هایی است که در این زمینه فعالیت می کند. می توانید با تماس با مشاوران اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورید و خلال پسته مورد نظر خود را با بهترین قیمت بازار خریداری کنید. 

در بخش بعدی ، ما در مورد صادرات خلال پسته بحث خواهیم کرد و شما می توانید اطلاعات مهمی در مورد صادرات این محصول بدست آورید.

خلال پسته با کیفیت برای صادرات

Slivered Pistachio

خلال پسته ایرانی یکی از با کیفیت ترین و بهترین خلال های پسته در جهان است. معمولاً بیشترین میزان واردات خلال پسته ایرانی به مقدار عمده به کشورهای زیر مربوط می شود که این محصول را مستقیماً از تأمین کنندگان و صادر کنندگان ایرانی خریداری می کنند.

  • روسیه
  • عراق
  • چین
  • امارات

البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که این خریداران حجم خرید بالایی دارند. اما مطمئناً خریداران زیادی در کشورهای دیگر وجود دارد.

 خلال پسته های مرغوب به رنگ سبز و دارای شکل بلندی هستند. این رنگ سبز به دلیل زمان و نگهداری نامناسب از بین می رود و به رنگ زرد تغییر پیدا می شود. البته خلال پسته در قزوین ، ایران ، به دلیل روغن ویژه موجود در پسته ، به دلیل نگهداری مناسب ، عموماً ماندگاری بسیار بالایی دارند

. ما باید در صادرات خلال مغز پسته به نکات مهم و روش های نگهداری این محصول توجه کنیم.

به دو دلیل ، ما باید به نگهداری محصول توجه کنیم. اولاً ، مشتریان صادرات و واردات خلال پسته با کیفیت بالا را در نظر می گیرند. ثانیا ، زمان حمل و نقل بیشتر از سفارشات داخلی است.

روسیه بازار عمده ای برای خلال پسته ایرانی است که هر ساله خرید بسیار خوبی از این محصول دارد. به همین دلیل است که تجار تا این حد به قیمت صادرات به روسیه اهمیت می دهند.برای صادرات به این کشور باید از فروشندگان دست اول و تولیدکنندگان پسته استفاده کرده و پسته خود را از آنها تهیه کنید.

بازرگانی خشکبار شادیز یکی از گروه های تولید ، فروش و صادرات پسته و محصولات آن است. با تماس با مشاوران فروش و صادرات پسته می توانید از قیمت ها مطلع شوید و پسته یا محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

فروش و مشاوره

 

خلال پسته

بازرگانی خشکبار شادیزپسته شادیزخرید پسته برای صادراتخرید خلال پستهخرید عمده پستهخرید عمده خلال پستهخلال پستهخلال پسته ایرانیخلال پسته برای صادراتخلال پسته شادیزخلال پسته صادراتیصادرات خلال پستهصادرات عمده خلال پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *