خرید و فروش عمده پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید و فروش عمده پسته رفسنجان

خرید و فروش عمده پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه خرید و فروش پسته مرغوب رفسنجان به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

خرید و فروش عمده پسته رفسنجان

پسته رفسنجان  از مرغوب ترین و خوش طعم ترین پسته های تولید شده در کشور است. شهرستان رفسنجان از مناطق اصلی تولید و فروش گردو در استان کرمان است. شهرستان رفسنجان با توجه به آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا بهترین ناحیه برای کشت و پرورش پسته است.

انواع پسته رفسنجان

انواع مختلف پسته شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته اوحدی (فندقی) به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در این منطقه تولید می گردد و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد. کیفیت پسته رفسنجان به کونه ای است که بیشتر تجار ایرانی عمده پسته مورد نیاز خود را از این منطقه تامین می نمایند. پسته رفسنجان یکی از شناخته شده ترین برند های پسته ایرانی در بازارهای جهانی است.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در جهان است. پسته های ایرانی به دلیل تنوع زیاد و کیفیت بالا متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارد.

بیشترین حجم تولید پسته در کرمان و ایران متعلق به شهرستان رفسنجان است. انس های مختلف پسته رفسنجان به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف در فروشگاه های سراسر کشور عرضه می گردد.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان معتبر و اصلی این محصول در رفسنجان عمده پسته مرغوب رفسنجان را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت به خریداران و تجار گرامی در سراسر کشور عرضه می نماید. مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریانم و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور دارد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

 

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

خرید عمده پسته رفسنجانخرید و فروش پسته رفسنجانخرید و فروش عمده پستهخرید و فروش عمده پسته رفسنجانفروش عمده پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *