خرید و فروش عمده پسته کرمان بصورت مستقیم

خرید و فروش عمده پسته

خرید فروش عمده پسته کرمان از طریق تعامل و همکاری ما با تولید کنندگان خبره ی این استان،امکان خدمت رسانی ما در این عرصه را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است.

فروش و خرید عمده پسته کرمان

ما در اینجا بهترین نوع پسته سنتی کرمان را به شما ارائه میکنیم پسته های خام خوشرنگ با مغزی ترد و لذیذ چنان که پیش از خوردن نیمی از طعم خوش آن با شما خواهد بود این پسته ها بخاطر مرغوبیت و کیفیت بالا توجه مشتریان داخلی و خارجی زیادی را به خود جلب کرده اند صادرات هشتاد درصدی پسته ی کل کشور از استان کرمان خود تضمینی برای گفته های ماست سابقه ی درخشان این استان در تامین و تولید پسته ایرانی باعث شده ما به جرات درباره ی برتری محصول خود صحبت کنیم . شرکت بازرگانی شادیز به عنوان گسترده ترین و برجسته ترین مجموعه در سطح بین المللی به حساب می آید و توانسته مرغوب ترین خشکبار را در سراسر کشور جمع آوری و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند . از این رو همکاران و تولید کنندگانی که تمایل به خرید یا فروش محصولات خود دارند با تمام توان و تلاش خود پذیرای آنها هستیم.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.ir

 

پسته

خرید پسته کرمانخرید عمده پستهخرید و فروش پستهعمده پسته کرمانعمده خرید پستهعمده فروش پستهفروش پسته کرمانفروش خرید پستهفروش عمده پستهکرمان پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *