فروش آجیل و خشکبار درجه یک | بازرگانی شادیز

فروش آجیل وخشکبار

فروش آجیل و خشکبار درجه یک اعلا مانند پسته،بادام و گردو در این سایت کاملا تضمینی انجام میشود ما معتقدیم کیفیت حق مسلم مشتریان است.

فروش خشکبار و آجیل درجه یک

گردو ،بادام و پسته از بهترین انواع خشکبار هستند بیشتر مواد مغذی و ضروری بدن را می توان در این سه نوع خشکبار محبوب و خوش طعم پیدا کرد این خشکبار اگر چه معمولا از نظر چربی،پر چرب هستند ،چربی موجود در آن ها از نوع سالم و بسیار مفید است از این رو تیم ما در خشکبار شادیز به صورت کاملا حرفه ای محصولات را از نظر کیفی انتخاب و خریداری کرده و مستقیما از تامین کننده ها به دست شما می رسانند.سایت ما این خشکبار مرغوب را حتی در حجم های بسیار زیاد برای مشتریان ایرانی و خارجی و..فراهم می کند . ما به عنوان گسترده ترین و برجسته ترین مجموعه در سطح بین المللی توانسته ایم با به کارگیری از تیمی توانمند وبا تجربه بهترین ومرغوب ترین محصولات خشکبار در سراسر کشور جمع آوری و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنیم . از همکاران وتولید کنندگانی که تمایل به خرید یا فروش محصولات خود دارند دعوت به همکاری می نماییم.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

نام ونام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

 

آجیل و خشکبار

آجیل خشکبار فروشآجیل درجه یکآجیل و خشکبارآجیل و خشکبار درجه یکخشکبار درجه یکفروش آجیلفروش آجیل درجه یکفروش خشکبارفروش خشکبار درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *