خرید و فروش پسته در سیرجان _بازرگانی شادیز

خرید و فروش پسته در سیرجان

خرید و فروش پسته در سیرجان _بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب سیرجان را بصورت خام و عمده با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رساند.

خرید و فروش پسته در سیرجان

فروش پسته سیرجان به عنوان بهترین پسته تولید شده در ایران رونق بسیار بالایی دارد پسته ی تولید شده در سیرجان توسط تجار و بازرگانان به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

شهرستان سیرجان یکی از قطب های مهم تولید پسته در استان کرمان است که محصولات پسته آن در بازارهای جهانی شهرت دارد هر ساله حجم قابل توجهی از پسته های مرغوب سیرجان به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می گردد پسته ی این استان بسیار خوش طعم و با کیفیت است هم چنین مغز خوش رنگ و سبزی دارد که سبب وجه تمایز آن با دیگر محصولات شده است.

بیشترین سطح زیر کشت پسته در سیرجان شامل ارقام اکبری،کله قوچی،احمد آقایی و فندقی می باشد از پسته های اکبری و کله قوچی جهت صادرات به کشورهای اروپایی و از پسته های فندقی و احمد آقایی جهت صادرات به کشورهای آسیایی مانند چین استفاده می شود .

خرید و فروش انواع پسته سیرجان در بازارهای داخلی نیز رونق بسیار بالایی دارد و در انس های مختلف در بازارهای سراسر کشور موجود می باشد.

شهرستان سیرجان به دلیل دارا بودن موقعیت خوب جغرافیایی و ارتفاع مناسب از سطح دریا،محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته در ایران است.

بازرگانی شادیز بواسطه ی همکاری یا تولید کنندگان اصلی در سیرجان انواع پسته مرغوب سیرجان را بصورت خام و بدون واسطه به فروش می رساند شادیز هم چنین جهت تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان،محصولات مرغوب سایر تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

خرید پسته سیرجانخرید فروش پسته سیرجانخرید و فروش پسته در سیرجانخرید و فروش پسته سیرجانفروش پسته سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *