خرید و فروش پسته سیرجان _بازرگانی شادیز

خرید و فروش پسته سیرجان

خرید و فروش پسته سیرجان _بازرگانی شادیز عرضه کننده ی انواع مرغوب پسته سیرجان در ایران می باشد شهرستان سیرجان یکی از مناطق پسته خیز در ایران است.

پسته سیرجان

شهرستان سیرجان یکی از مناطق مهم تولید کننده پسته در استان کرمان می باشد انواع مختلف پسته مانند پسته اکبری،پسته بادامی،پسته کله قوچی،پسته احمدآقایی و فندقی در این منطقه بصورت عمده کشت و برداشت می شود شهرستان سیرجان به همراه رفسنجان از بزرگترین قطب های تولید پسته در کرمان می باشندخرید و فروش پسته در سیرجان از رونق بسیار بالایی برخوردار است این منطقه با برخورداری از آب و هوای مناسب و ارتفاع مناسب از سطح دریا مکانی مناسب برای کشت و پرورش پسته در ایران است پسته های سیرجان پس از برداشت بصورت عمده به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد پسته سیرجان به عنوان مرغوب ترین پسته در ایران و دنیا شناخته شده است مغز خوش طعم و ظاهر لوکس از ویژگی های بارز پسته های سیرجان است.

پسته یکی از محبوب ترین انواع آجیل در ایران و دنیا است کشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا می باشد پسته های ایرانی از با کیفیت ترین پسته ها در بازارهای جهانی به شمار می روند.

خرید و فروش پسته سیرجان

شرکت بازرگانی شادیز تامین کننده مرغوب ترین انواع پسته سیرجان بصورت عمده در ایران می باشد شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان معتبر قادر به عرضه ی انواع پسته  بصورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان در سراسر ایران می باشد .

مشتریان گرامی می توانند از طریق این مجموعه پسته های با کیفیت را بدون واسطه و با قیمت مناسب از تولید کننده خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

خرید پسته سیرجانخرید فروش پسته سیرجانخرید و فروش پسته سیرجانفروش پسته سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *