خرید گردو از تویسرکان _شرکت خشکبار شادیز

خرید گردو از تویسرکان

خرید گردو از تویسرکان _شرکت خشکبار شادیز عرضه کننده انواع گردوی با کیفیت تویسرکان بصورت عمده و بدون واسطه در سراسر ایران می باشد.

خرید گردو از تویسرکان

گردوی تویسرکان از مرغوب ترین گردوهای تولید شده در ایان از نظر کیفیت و کمیت است شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان با برخورداری از آب و هوا و خاک مطلوب انواع گردو را با بالاترین کیفیت در ایران تولید می نماید گردوی تویسرکان بهترین گردوی ایران و دنیا شناخته شده است از مهم ترین مشخصه های این گردو میتوان به مغز پر،سفید و درصد چربی بالای آن اشاره کرد که سبب شهرت و افزایش فروش و صادرات آن شده است انواع مختلف گردوی پوست سنگی و گردو پوست کاغذی در این منطقه بصورت عمده کشت و برداشت می شود گردوی تولید شده در تویسرکان نیز همانند دیگر گردوهای ایرانی با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد تویسرکان به پایتخت گردو در ایران معروف است میزان عرضه و تقاضای گردو در فصل برداشت در این شهرستان رونق بالایی دارد گردوی تویسرکان به دو صورت مغز و یا با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

شرکت خشکبار شادیز در حوزه ی عرضه مستقیم گردو از تویسرکان در سراسر ایران فعالیت می نماید مشتریان عزیز می توانند محصولات مورد نیاز خود را در این مجموعه بصورت دست اول از باغدار و بدون واسطه خریداری نمایند.

شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول جهت تامین نیاز های هر چه بیشتر مشتریان می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید ما شما  را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهیم کرد .

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو از تویسرکانخرید گردو تویسرکانگردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *