شرکت شادیز، صادرکننده خرما به خاورمیانه و غرب و شرق آسیا

شرکت شادیز، صادرکننده خرما به خاورمیانه و غرب و شرق آسیا

شرکت شادیز، صادرکننده خرما به خاورمیانه و غرب و شرق آسیا:شرکت بازرگانی تجارت پویا(برند شادیز) معروف ترین و معتبرترین شرکت تولید کننده و صادر کننده انواع خرما و محصولات جانبی آن در سراسر جهان می باشد.گروه بازرگانی شادیز با هدف ارائه انواع خرما با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا در حال فعالیت می باشد. شرکت خرمای شادیز در حال حاضر مسئولیت صادرات انواع خرما به خاورمیانه و غرب و شرق آسیا را بر عهده دارد.

شرکت شادیز، صادرکننده خرما به خاورمیانه و غرب و شرق آسیا

شرکت بازرگانی پویا (برند شادیز) با بیش از یک دهه فعالیت درخشان، معتبرترین برند در زمینه تولید محصولات خرما در ایران و جهان می باشد.
شرکت شادیز معروف ترین و معتبرترین شرکت تولید کننده و صادر کننده انواع خرما و محصولات جانبی آن در سراسر جهان می باشد.

گروه بازرگانی شادیز با هدف ارائه انواع خرما با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا به مصرف کنندگان و خریداران در سراسر جهان فعالیت می کند.

محصولات بسیاری از کشورها به دلیل کیفیت بالا ارزش غذایی منحصر به فردی دارند. این امر باعث شده است تا این شرکت اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان و سازمان های بهداشتی و درمانی خود را در زمینه کنترل کیفی جلب کند به طوری که محصولات این شرکت نه تنها در ایران بلکه در کشورهای همسایه و آسیایی مانند عراق، امارات، کویت و … روسیه، چین، پاکستان، هند نیز پیشنهاد خواهند شد.

محصولات صادراتی خرمای شادیز

محصولات صادراتی خرمای شادیز - شرکت شادیز، صادرکننده خرما به خاورمیانه و غرب و شرق آسیا

از محصولات تولیدی این شرکت می توان به خرمای خاصویی، خرمای مضافتی، خرمای ربی، خرمای پیارم، خرمای مجول، خرمای لو لو، خرمای کبکاب، خرمای زاهدی و چیپس و رب خرما اشاره کرد.

محصولات این شرکت دارای گواهینامه های بهداشت و ایمنی مواد غذایی از جمله HACCP و ISO 9001-2000 می باشد.

شرکت خرما ایرانی

شرکت خرما ایرانی

شرکت خرمای شادیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان خرما در ایران می باشد. شرکت شادیز با توجه به نیاز مشتریان خود انواع خرما را عرضه می کند. در مجموعه شادیز در طول سال و به خصوص در زمان برداشت محصول با بهترین بسته بندی های موجود جمع آوری، خرید و نگهداری می شود تا بتواند در طول سال به نیاز مشتریان خود رسیدگی کند. شرکت خرما شادیز در حال حاضر صادرات انواع خرما به خاورمیانه و غرب و شرق آسیا را بر عهده دارد. این مجموعه مجهز به سردخانه و مدرن ترین تجهیزات بسته بندی می باشد.

هدف ما این است که بتوانیم با کیفیت ترین انواع خرما را با تمام استانداردهای لازم ارائه دهیم. مثل همیشه شرکت خرمای شادیز کیفیت بالا، قیمت رقابتی و ارسال به موقع به تمام نقاط دنیا را تضمین می کند.

قیمت خرمای ایرانی

قیمت خرما ایرانی - شرکت شادیز، صادرکننده خرما به خاورمیانه و غرب و شرق آسیا

مزایای خرمای ایرانی بسیار زیاد است، زیرا می توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد و در هر شرایط آب و هوایی می توانید بدون نگرانی از فاسد شدن آن را به هر کجا که بروید حمل کنید. 

قیمت خرمای ایرانی با توجه به نوع آن متفاوت است. ما تضمین می کنیم که بهترین خرمای ایران را با کمترین قیمت پرداخت کنید. شادیز طیف گسترده ای از قیمت خرمای ایرانی را با کیفیت بالا برای شما به ارمغان می آورد.

خرمای ایران به صورت ارگانیک و مستقیم از مزارع برداشت می شود. خرمای ایرانی با بهترین کیفیت، بدون تراریخته و بدون مواد افزودنی شیمیایی است. خرمای ایرانی در بسته بندی ها، انواع و قیمت های مختلف بسته به سلیقه و نیاز شما موجود است. طول عمر خرمای ایران متفاوت است اما به طور متوسط ​​بین ۱۲ تا ۲۴ ماه است. اینها میوه های درجه A هستند که با استانداردهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده مطابقت دارند.

در صورت تمایل به خرید خرما می توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

⇐ با ما تماس بگیرید

خرما

آسیاانواع خرما ایرانیبازار خرما ایرانیتامین کنندگان خرما ایرانیتولید عمده خرما ایرانیتولید کننده خرما ایرانیخرما ارگانیک ایرانیخرما ایرانی شادیزخرید آنلاین خرما ایرانیخرید انواع خرما ایرانیخرید خرما ارگانیکخرید خرما ایرانیخرید خرما ایرانی ارگانیکرب خرماشرکت تولید کننده خرما ایرانیشرکت خرما ایرانیشرکت صادرکننده خرماصادرکننده خرماصادرکننده خرما ایرانصادرکننده خرما به اروپاصادرکننده خرما به خاورمیانهصادرکننده خرمای پیارمصادرکننده خرمای خاصوییصادرکننده خرمای ربیصادرکننده خرمای زاهدیصادرکننده خرمای کیکابصادرکننده خرمای لولوصادرکننده خرمای مجولصادرکننده خرمای مضافتیعرضه کننده خرما ایرانیفروش خرما ایرانیقیمت خرما ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *