صادرات انواع پسته ایران به هلند _ بازرگانی شادیز

صادرات انواع پسته ایران به هلند

صادرات انواع پسته ایران به هلند _ بازرگانی شادیز در زمینه صادرات انواع پسته به هلند و دیگر کشورهای اروپایی در کشور فعالیت می نماید.

صادرات انواع پسته ایران به هلند

هلند از کشورهای شمال غرب اروپا و یکی از خریداران بزرگ پسته های ایرانی می باشد. این کشور از مراودات تجاری بسیار خوبی با ایران برخوردار است. هر ساله حجم بالایی از انواع محصولات غذایی به خصوص پسته به این کشور اروپایی صادر می گردد.

انواع پسته صادراتی به ایت کشور که از استقبال خوبی برخوردار است عبارتند از:

  • پسته فندقی
  • پسته کله قوچی
  • پسته احمد آقایی
  • پسته دهن بسته

این چهار نوع بیشترین حجم از صادرات پسته از ایران به هلند را به خود اختصاص داده است . البته در سالهای اخیر میزان درخواست برای پسته دهان بست از سوی این کشور افزایش پیدا کرده است.

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر صادرات پسته به هلند و دیگر کشورهای اروپایی بحث آفلاتوکسین پسته است. اکثر کشورهای اروپایی از جمله هلند قوانین سختگیرانه ای برای واردات محصولات غذایی به کشور خود دارند. پسته های صادراتی به این کشور باید درصد آفلاتوکسین موجود در آن ها در حد مجاز باشد.در غیر این صورت بار صادراتی به این کشور مرجوع می شود. متاسفانه پسته های خندان ایرانی به این آفت آلوده می باشد از این رو اغلب از پسته های دهن بست برای صادرات به کشورهای اروپایی استفاده می شود.

پسته های دهن بست به دلیل بسته بودن کامل پوست استخوانی آن، فاقد این آفت است و از نظر بهداشتی کاملا سالم می باشد.

خرید پسته صادراتی از بازرگانی شادیز

همانطور که گفتیم برای صادرات پسته به اروپا و هلند باید پارامترهای مختلفی از جمله بهداشت محصول مورد توجه قرار گیرد .به همین دلیل خرید پسته باید از مراکز و شرکت های معتبر صورت گیرد.

شرکت بازرگانی شادیز با دارا بودن چندین مجموعه فراوری کاملا مکانیزه و بهداشتی انواع مختلف پسته را مطابق استانداردهای بهداشتی کشور هدف به خریداران در نقاط مختلف دنیا ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات انواع پسته ایران به هلندصادرات انواع پسته به هلندصادرات به هلندصادرات پسته ایران به هلندصادرات پسته به هلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *