صادرات مغز پسته شکستنی سبز ایران _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته شکستنی سبز ایران

صادرات مغز پسته شکستنی سبز ایران _ بازرگانی شادیز،انواع مغز پسته شکستنی ایران را در حجم های بالا به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادرات مغز پسته شکستنی سبز ایران

مغز پسته شکستنی به دلیل بهداشتی بودن از جمله پر فروش ترین نمونه های مغز در ایران می باشد. مغز پسته شکستنی و کالک های فاقد آفلاتوکسین اغلب برای صادرات به کره جنوبی و ژاپن انتخاب می شوند.

کشور کره جنوبی با توجه به کوچک بودن مساحت و مجاورت با دریا برای نیاز بسیاری از محصولات کشاورزی خود وابسته به واردات است.

این واردات از کشورهای مختلف صورت می گیرد. پسته یکی از محصولات کشاورزی است که در مناطق گرم و خشک حاصل می گردد و قابلیت رشد در کشوری مانند کره جنوبی را ندارد.

کشور ایران یکی از تامین کننده های بزرگ پسته در آسیا به کشور کره جنوبی به عنوان یک هدف برای صادرات پسته و مغز پسته نگاه ویژه ای دارد. برای صادرات مغز پسته به کره جنوبی و ژاپن باید استاندارد های لازم را کسب نمود. اولین و مهمترین استاندارد برای صادرات مغز پسته و پسته به این کشورها مربوط به آفلاتوکسین است که در مغزهای کالک این مورد بیشتر از شکستنی ها رویت می شود. که این مورد با جدید شدن دستگاه های فرآوری پسته تا حدود قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.

صادرات مغز پسته شکستنی سبز ایران

مغز پسته شکستنی و موارد مصرف آن

همانطور که گفتیم مغز پسته شکستنی از بهترین نمونه های مغز پسته تولید شده در ایران است که از فروش و به خصوص صادرات بسیار پر رونقی برخوردار می باشد. این نوع مغز چنانچه سالم باشند،عمده مصرفشان برای تزیین مواد غذایی است. مغز پسته شکستنی که از پسته های دهان بسته استخراج می شوند از بهترین نمونه های مغز پسته در ایران محسوب می شوند.

پسته دهان بسته به دلیل عدم ارتباطی که مغز با فضای خارجی برقرار می کند،امکان رشد و نفوذ بیماری ها و باکتری ها را درون پسته و مغز نمی دهد. از این رو تا زمان خارج شدن کاملا بهداشتی می ماند.

برای استفاده از مغز این پسته ها ،آن ها را با استفاده از روش هایی مانند چکش زدن شکسته و مغز را خارج می کنند. در اثر فشار چکش ممکن است برخی از آن ها خرد شود که موجب کاهش ارزش قیمتی آن می شود. اما چنانچه سالم باشند بیشتر به منظور تزئین شیرینی ها و غذاها به فروش می رسد.

با توجه به این که میزان خرد شدگی مغز در این نمونه مغز کردن زیاد است می توان مغزهای گلدار را در حجم عمده از نمونه آب شور نیز به دست آورد.که گر چه ظاهر بسیار زیبایی دارند اما از نظر بهداشتی مانند نمونه ی بالا نخواهند بود.

صادرات مغز پسته شکستنی به اروپا

کشور ایران یکی از بهترین تولید کنندگان مغز پسته کالک در دنیا است.  این محصول مرغوب از طرف اروپاییان بیشترین میزان درخواست را دارد.

تولیدات مغز پسته کالک شیز در ایران بر اساس رنگ تقسیم بندی می شود. که بهترین نمونه آن مغز پسته کالک گرید s یا سوپر است و بعد از آن گرید a تا f شکل می گیرند.

همانطور که ذکر شد مقصد اصلی مغز پسته کالک قاره اروپا به خصوص کشور آلمان است. نحوه صادرات این محصول نیز به صورت هوایی و دریایی انجام می شود.

کشورهای اروپایی معمولا خواهان صادرات مغز پسته کالک در سه گرید اول هستند. یعنی مغز پسته هایی که رنگ سبز تیره تر و کیفیت بالاتری دارند. کشورهای اروپایی از این محصول در صنایع خوراکی،بهداشتی و همچنین آرایشی استفاده می نمایند.

شرکت بازرگانی شادیز،انواع مغز پسته شکستنی و مغز پسته کالک سبز را در گرید های مختلف و در هر تناژی به کشورهای مختلف صادر می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با همکاران ما در واحد فروش یا بازرگانی در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

مغز پسته

صادرات مغز پسته سبز ایرانصادرات مغز پسته شکستنیصادرات مغز پسته شکستنی ایرانصادرات مغز پسته شکستنی سبزمغز پسته سبز ایرانمغز پسته شکستنیمغز پسته شکستنی ایرانمغز پسته شکستنی سبزمغز پسته شکستنی سبز ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *