عرضه کنندگان مغز بادام مامایی ایران _ بازرگانی شادیز

عرضه کنندگان مغز بادام مامایی ایران

عرضه کنندگان مغز بادام مامایی ایران _ بازرگانی شادیز مغز بادام مامایی درجه یک را بصورت مستقیم به خریداران در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

عرضه کنندگان مغز بادام مامایی ایران

مغز بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین انواع مغز بادام درختی تولید شده در ایران است که بیشترین حجم آن برای صادرات استفاده می شود.مغز بادام مامایی به صورت محدود و تنها در یکی از استان های کشور تهیه و تولید می شود. همین امر افزایش صادرات و گاهاً نرخ صعودی قیمت ها را به همراه دارد. خریداران عمده برای تهیه ارزان این محصول می توانند با عرضه کنندگان مستقیم در ارتباط باشند.

انواع مغز بادام مامایی درجه یک به عنوان رقمی صادراتی قیمت و نرخ نسبتاً بالایی در بازار دارد. البته قیمت گذاری بر حسب درجه کیفی مغزها صورت می گیرد که به ارقام درجه یک تا سه دسته بندی می شوند.
خریداران عمده به خوبی می دانند که نوع سفارش و حجم خرید تاثیر زیادی در روند افزایش یا کاهش قیمت ها دارد. تامین کنندگان مستقیم بهترین انتخاب برای خرید عمده مغز بادام مامایی مرغوب در بازار هستند.

شرکت بازرگانی شادیز،یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان مستقیم انواع مغز بادام مامایی در ایران می باشد. این مجموعه توان تامین هر سایز و هر تناژی از انواع مغز بادام مامایی را برای خریداران دارا می باشد.

مشتریان عزیز می توانند از طریق این مرکز اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول با قیمت تولیدی نمایند.

عرضه کنندگان مغز بادام مامایی ایران

انواع بادام مامایی

بادام مامایی از نظر میزان مغز دارای اقسام مختلفی است که عبارتند از:

۸۰ دانه

۹۰ دانه

۱۰۰ دانه

۱۱۰ دانه

۱۲۰ دانه

۱۳۰ دانه

۱۴۰ دانه

به ارقام ریز تر بادام مامایی Mini گفته می شود.ارقام ۸۰ تا ۱۰۰ دانه به علت درشت تر بودن کمتر در بازار پیدا می شود و دارای قیمت بسیار بالاتری است.اما ارقام ۱۱۰ دانه به بالا به خصوص رقم ۱۳۰ و ۱۴۰ به وفور یافت می شود و دارای قیمت بسیار متعادلی استو

به همین علت توصیه می کنیم که اگر در زمینه صادرات بادام مامایی فعالیت می کنید تمرکز خود را روی اقلامی بگذارید که امکان تامین آن بسیار بیشتر است.

صادرات بادام مامایی

بادام مامایی از بهترین و خوش طعم ترین بادام های ایرانی است که اغلب به صورت مغز شده به کشورهایی نظیر هند،ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و همچنین کشورهای اروپایی صادر می گردد.

در این بین کشور هندوستان به عنوان بزرگ ترین وارد کننده بادام مامایی از ایران شناخته می شود. هر ساله حجم قابل توجهی از بادام مامایی تولید شده در استان چهار محال بختیاری که قطب اصلی تولید این محصول است به این کشور صادر می گردد.

مجموعه شادیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید،تامین و صادرات بادام مامایی در ایران،آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با تجار داخلی و خارجی جهت تجارت بادام مامایی می باشد.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره همچنین اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

عرضه بادام مامایی ایرانعرضه کنندگان بادام ایرانعرضه کنندگان بادام ماماییعرضه کنندگان مغز بادامعرضه کنندگان مغز بادام ماماییعرضه کننده بادام مامایی ایرانعرضه مغز بادام مامایی ایرانمغز بادام مامایی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *