صادرات پسته احمدآقایی خندان و دهن بست _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته احمدآقایی خندان

صادرات پسته احمدآقایی خندان و دهن بست _ بازرگانی شادیز  انواع پسته احمد آقایی را به صورت مستقیم به بازارهای خارجی صادر می نماید.

صادرات پسته احمدآقایی خندان و دهن بست

صادرات پسته احمد آقایی در انواع مختلف خندان،آب خندان و دهن بست به کشورهای مختلف دنیا انجام می شود. از اصلی ترین کشورهای خریدار پسته احمد آقایی کشور هند را می توان نام برد. صادرات دو نوع پسته خندان و دهن بست احمد آقایی به این کشور از رونق بالایی برخوردار می باشد.

پسته احمد آقایی از پسته های بسیار خوش طعم و خوش رویت است و از پر فروش ترین ارقام پسته تولید شده در ایران به شمار می رود. این پسته پوسته استخوانی روشن و مغز قرمز رنگ و بسیار لذیذی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است. پسته احمد آقایی جزو ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری کشیده دارد.

صادرات پسته به هند به عنوان یک بازار بزرگ برای تاجران ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بازار کشور هند یک بازار بسته است به این معنی که مردم این کشور فقط به دنبال خرید یک نوع پسته هستند و آن هم پسته کشیده احمد آقایی است.

پسته احمد آقایی در انواع دستچین،خندان،آبخندان و دهن بست در بازار موجود می باشد. هر یک از انواع پسته احمد آقایی با توجه به بازار یابی کشور هدف به کشورهای مختلفی صادر می گردد. مناسب ترین نوع پسته جهت صادرات به هند نوع خندان و دهن بست آن است.

شرکت بازرگانی شادیز با عرضه مستقیم و بدون واسطه،انواع پسته احمد آقایی را با بهترین کیفیت و قیمت به کشور هند و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمدآقاییصادرات پسته احمدآقایی خندانصادرات پسته احمدآقایی خندان و دهن بستصادرات پسته احمدآقایی دهن بستصادرات پسته خندان و دهن بست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *