صادرات پسته خندان و دهن بست به اتریش _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته خندان و دهن بست

Salth pistachios on the wooden table, selective focus


صادرات پسته خندان و دهن بست به اتریش _ بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب ایرانی را به کشور اتریش و سایر کشورهای اروپایی صادر می نماید.

صادرات پسته خندان و دهن بست به اتریش

کشور اتریش یکی از کشورهای اروپایی و از خریداران اصلی پسته های ایرانی است. صادرات پسته به اتریش به عنوان یکی از کشورهای اتحادیه اروپا با توجه به شرایط و استاندارد های مشخصی انجام می شود. انواع پسته های دهن بست و خندان توسط تجار ایرانی به این کشور صادر می گردد. اما پسته های دهن بست به دلایل بهداشتی گزینه مناسب تری جهت صادرات به این کشور می باشند و تمایل بیشتری برای خرید آن ها در این کشور وجود دارد.

پسته دهن بست به پسته هایی می گویند که به دلیل کمبود عناصر مورد نیاز جهت رشد مغز،پوست استخوانی آن باز نشده و بسته باقی مانده است. این نوع پسته ها فاقد هر نوع سم و مواد شیمیایی هستند و از بهداشت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

پسته های خندان نیز به پسته هایی می گویند که مغز آن ها به طور کامل رشد کرده و پوست استخوانی آن ها به صورت طبیعی باز می شود.

انواع پسته های تولید شده در ایران در انواع دهن بست و خندان در بازر موجود می باشند و به کشورهای مختلف صادر می گردد.

انواع پسته ایران

معروف ترین انواع پسته مرغوب ایران عبارتنداز:

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته فندقی

در بین انواع پسته، نوع خندان پسته اکبری به دلیل دیر رس بودن و زمان ماندگاری طولانی بر روی درخت بیشترین میزان سم آفلاتوکسین را دارا می باشد و خریداران کمتری در اروپا دارد.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران،انواع پسته دهن بست و خندان ایرانی را به اتریش و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا صادر می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فوش،صادرات و یا دریافت مشاوره از طریق روش های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پسته به اتریشصادرات پسته خندان به اتریشصادرات پسته خندان و دهن بستصادرات پسته خندان و دهن بست به اتریشصادرات پسته دهن بست به اتریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *