خرید و فروش بادام مامایی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید و فروش بادام مامایی سامان

خرید و فروش بادام مامایی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه خرید و فروش بادام مامایی درجه یک به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

خرید و فروش بادام مامایی سامان

شهرستان سامان در شهرکرد قطب اصلی تولید و فروش بادام مامایی در کشور است. بادام مامایی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است . این بادام بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در نواحی حاشیه زاینده رود مانند شهر سامان تولید می گردد.

بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد و یکی از ارقام تجاری بادام در ایران به شمار می رود. این نوع بادام پوست چوبی بسیار مستحکم و مغز شیرین و خوش طعمی دارد. مغز بادام مامایی شکل چروکیده و رنگ روشنی دارد. بادام مامایی به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.

شهرستان سامان به سبب دارا بودن آب و هوای خوب و حاصلخیز مناسب ترین مکان جهت کشت و پرورش انواع بادام است. بادام مامایی تولید شده در سامان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همواره متقاضیان بیشماری از نقاط مختلف دنیا دارد.

بادام مامایی اغلب به شکل مغز شده به کشورهایی نظیر هند،ترکیه،روسیه،امارات،قطر و .. صادر می گردد. این محصول مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا هنوز به طور کامل در کشور شناخته نشده است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز با خرید بادام مامایی از یک سو و فروش آن از سوی دیگر به صورت گسترده در کشور فعالیت می نماید. مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

هم اکنون جهت خرید و فروش عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

همواره با شما هستیم از مرکز بزرگ خشکبار شادیز

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

خرید بادام مامایی سامانخرید و فروش بادام ماماییخرید و فروش بادام مامایی سامانفروش بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *