صادرات پسته ایران به تایوان _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات پسته ایران به تایوان

Salt pistachio nuts in the wooden bowl, selective focus


صادرات پسته ایران به تایوان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته ایرانی را با قیمت مناسب به کشور تایوان و دیگر کشورهای آسیایی صادر می نماید.

صادرات پسته ایران به تایوان

پسته های ایرانی از مرغوب ترین و خوش طعم ترین پسته های تولید شده در دنیا به شمار می آیند و همواره متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارند. پسته ایران به کشورهای مختلف آسیایی،اروپایی،عربی و همسایه صادر می گردد.

کشورهای آسیایی نظیر تایوان،چین و .. از جمله کشورهای قیمت محور و خریدار پسته های ایرانی هستند که ملاک انتخاب آن ها در خرید پسته قیمت پایین و مناسب پسته می باشد. برای صادرات پسته به تایوان نیاز به ارائه قیمت های رقابتی و بسته بندی های مناسب است.

مناسب ترین انواع پسته جهت صادرات به تایوان

مناسب ترین ارقام پسته برای صادرات به این منطقه عبارتند از:

پسته فندقی با انس های ۲۸_۳۰ و ۳۰_۳۲

پسته احمد آقایی و اکبری انس ۲۸_۳۰

پسته های آب خندان

پسته بادامی از انس های ۳۰ تا ۳۶

بیشترین حجم از صادرات پسته به تایوان از ارقام ارزان قیمت، خندان و فراورده های آن مانند مغز و خلال است. هر ساله حجم بسیار زیادی از این محصولات به این کشور آسیای شرقی صادر می گردد و ارز آوری خوبی برای کشور به همراه دارد. کشور تایوان رتبه دوازدهم را در بین کشورهای خریدار پسته ایرانی به خود اختصاص داده است.

به طور کلی صادرات پسته به کشورهای آسیایی مانند چین و تایوان نیازمند شناخت بازار هدف ،برنامه ریزی و انتخاب و قیمت گذاری مناسب محصول است.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان یکی از تامین کنندگان و صادر کنندگان پسته در ایران همواره آمادگی دارد تا با اخذ قرار داد های بلند مدت فعالیت های تجاری خود را با شما آغاز نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش و یا صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره از طریق روش های ارتباطی زیر با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پسته ایرانصادرات پسته ایران به تایوانصادرات پسته به تایئان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *