صادرات پسته به عراق _شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته به عراق

صادرات پسته به عراق _شرکت بازرگانی شادیز از بزرگترین شرکت های صادرکننده پسته و خشکبار به عراق و دیگر کشورها در ایران می باشد.

صادرات پسته به عراق

پسته از مهم ترین محصولات بخش کشاورزی ایران می باشد و صادرات بسیار بالایی به کشورهای مختلف از جمله عراق دارد صادرات پسته میزان ارزآوری بالایی برای کشور دارد و به رشد اقتصادی آن کمک می کند به همین دلیل مورد توجه تاجران و بازرگانان ایرانی است پسته های ایرانی به کشورهای مختلف ماننداروپا،قطر،امارات،گرجستان،روسیه،چین ،عراق و دیگر کشورها انجام می شود که عراق از جمله مهم ترین آن ها است برای صادرات پسته به کشورهای خارجی باید به موارد خاصی از جمله شرایط اقتصادی بازار هدف،نوع پسته،شرایط گمرکی،استانداردهای بهداشتی و غذایی توجه کرد شرکت بازرگانی شادیز با بهره گیری از کارشناسان خبره ، تامین محصول بصورت مستقیم از باغداران تولید کننده و صادرات آن به کشورهای مختلف از معتبرترین شرکت های بازرگانی در ایران است و به بازارهای خارجی متعددی دسترسی دارد .

صادرات از مهم ترین اهداف تجاری پسته در ایران است پسته های ایرانی از مرغوبترین پسته ها در دنیا هستند و انواع زیادی دارد مهم ترین پسته های صادراتی ایران شامل پسته اکبری،پسته احمدآقایی،پسته کله قوچی،پسته اوحدی،پسته شاه پسند،پسته ممتاز و پسته بادامی است انواع پسته بصورت عمده،بسته بندی شده،مغز و یا با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد.

بازرگانی شادیز همواره آماده ی بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد هدف ما ارتقاء سطح کیفی محصولات در سطوح داخلی و خارجی و رضایت مندی مشتریان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید ما شما را در انتخاب و خریداری محصولات راهنمایی خواهیم کرد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پستهصادرات پسته به عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *