صادرات پسته خام ایرانی به برزیل _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته خام ایرانی به برزیل

صادرات پسته خام ایرانی به برزیل _ بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی را با بسته بندی مناسب و رعایت کامل موارد بهداشتی به برزیل صادر می نماید.

صادرات پسته خام ایرانی به برزیل

کشور برزیل در آمریکای جنوبی به عنوان یکی از خریداران پسته ایرانی شناخته می شود. صادرات پسته از ایران به برزیل در محموله های بزرگ و به صورت دریایی می باشد. پسته خام ایران به دلیل کیفیت بالایی که دارد به بیش از ۵۰ کشور دنیا به صورت مستقیم و غیر مستقیم صادر کمی شود.

برای صادرات به برزیل و سایر کشورها نیاز به یک سری مقدمات مانند بسته بندی مناسب و اطمینان از موارد بهداشتی بار ارسالی می باشد. از این رو خرید از مراکز معتبر و تضمین کننده کیفیت پسته،برای جلوگیری از هر گونه مشکل و خسارت احتمالی بسیار مهم می باشد.

انواع پسته خام صادراتی

کشور ایران به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد جزء بزرگ ترین تولید کنندگان پسته در دنیا می باشد. پسته خام تولیدی ایران به لحاظ کیفیت و تنوع در دنیا بی نظیر است و اغلب کشورها به دلیل طعم عالی و ظاهر زیبایی که دارد، به دنبال خرید این نوع پسته می باشند.

در بین ارقام مختلف پسته های تولید شده در ایران، حدود ۵ نوع آن کاملا تجاری شده و برای صادرات مناسب می باشد که عبارتند ازک

  • پسته اکبری
  • پسته احمد آقایی
  • پسته کله قوچی
  • پسته فندقی
  • پسته بادامی

تمام این ارقام در کیفیت های مختلف از نظر سایز و خندانی در ایران تولید می شود و مطابق درخواست خریداران به آنها ارائه می شود.

در سالهای اخیر میزان صادرات مغز پسته سبز نیز افزایش چشمگیری داشته است. مغز پسته سبز یا همان کال به دلیل قیمت بالایی که دارد بیشتر برای امر صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بزرگترین خریداران این محصول از ایران ،کشور برزیل است.

بسته بندی صادراتی پسته

صادرات پسته خام ایرانی به برزیل

اغلب تجار خارجی به دنبال خرید عمده پسته ایران به صورت فله می باشند. چرا که قیمت پسته در این حالت مناسب تر است. برای ارائه پسته به صورت عمده معمولا از بسته بندی های بزرگ استفاده می شود.

در خرید های عمده پسته اغلب محصول مورد نظر را در گونی های ۲۵ و ۵۰ کیلو گرمی بسته بندی می نمایند و سر گونی ها با استفاده از دستگاه و یا نیروی انسانی دوخته می شود.

البته بسته بندی ها به صورت دیگر و با وزن های دیگر نیز مطابق درخواست مشتری انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز با داشتن سابقه طولانی در امر تولید، بسته بندی و صادرات پسته، به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان پسته در ایران شناخته می شود.

مرکز بازرگانی شادیز همواره در کنار شماست تا با کیفیت ترین محصولات را در سریع ترین زمان و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پسته

صادرات به برزیلصادرات پسته خام ایران به برزیلصادرات پسته خام ایرانیصادرات پسته خام به برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *