صادرات بادام به ترکیه و اروپا _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام به ترکیه و اروپا

صادرات بادام به ترکیه و اروپا _ بازرگانی شادیز در زمینه صادرات بادام به ترکیه،اروپا و سایر کشورهای متقاضی بادام ایرانی فعالیت می نماید.

صادرات بادام به ترکیه و اروپا

از فعالیت های عمده شرکت تولیدی بازرگانی شادیز، صادرات بادام به ترکیه و اروپا است. کشور ایران جزو بزرگترین کشورهای تولید کننده بادام در دنیا است. بادام های ایرانی به دلیل کیفیت بالا طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارند.

در سالهای اخیر بادام محبوبیت بیشتری در بین مردم به دست آورده است که می تواند جایگزین بسیار خوبی به جای خوراکی های نامناسب و مضر باشد.

بادام در مناطق مختلف ایران کشت می شود اما استان چهار محال بختیاری بیشترین بادام تولیدی را در کشور به خود اختصاص می دهد.

ارقام مختلف بادام تولیدی استان چهار محال بختیاری عبارتند از:

  • مامایی
  • ربیع
  • محب
  • سنگی
  • شاهرودی

در این بین بیشترین بادام تولیدی مربوط به بادام مامایی است. بیشترین حجم از صادرات این استان،صادرات بادام مامایی به هند است.

کشور ترکیه پنجمین شریک تجاری خوب ایران است که از دیر باز روابط تجاری خوبی با همسایگان خود داشته است. از طرفی هم ایران بنجمین تولید کننده بادام در جهان است و ما در صددیم میزان صادرات بادام به ترکیه و کشورهای اروپایی را افزایش دهیم.

صادرات بادام ایرانی به ترکیه

صادرات بادام به ترکیه و اروپا

کشور ترکیه از کشورهای پیشرو در تجارت در منطقه است. این کشور ششمین بازار صادرات ایران و چهارمین مبدا واردات ایران محسوب می شود. ایران یکی از بیشترین حجم های تجارت خود را با این همسایه شمالی خود داشته است. بنا بر این امکان صادرات بادام درختی ایران به ترکیه وجود دارد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان بادام ایرانی،در زمینه صادرات بادام به ترکیه و دیگر کشورهای وارد کننده بادام با کیفیت ایرانی فعالیت می نماید.

صادرات بادام ایران به اروپا

بالا بردن حجم صادرت بادام ایران به اروپا از دیگر اهداف شرکت تولیدی بازرگانی شادیز است.

مجموعه بازرگانی شادیز در نظر دارد ضمن حفظ مشتریان خود از طرف کشورهایی چون هند،ترکیه و … در صادرات بادام به اروپا نیز نقش ویژه ای داشته باشد.

مدیریت شرکت خشکبار شادیز برنامه های بلند مدتی همراه با قرار داد های مطمئن برای شما عزیزان در نظر دارد. این مجموعه آماده صادرات بادام به ترکیه،اروپا و دیگر کشورهای وارد کننده بادام  و همکاری با کلیه خریداران می باشد.

جهت دریافت مشاوره و اطلاع از نحوه همکاری و خرید محصول با ما در ارتباط باشید.

 

بادام

تولید کننده بادام ایرانیشرکت خشکبار شادیزصادرات بادام ایرانی به اروپاصادرات بادام به ترکیه و اروپاصادرات بادام درختی به ترکیه و اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *