صادرات پسته ایران به کانادا _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته ایران به کانادا

صادرات پسته ایران به کانادا _ بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته درجه یک ایرانی را با بسته بندی مناسب به کشور کانادا ارسال می نماید.

صادرات پسته ایران به کانادا

در صادرات پسته به کانادا چه نکاتی در خصوص کیفیت و نوع پسته باید در نظر بگیریم؟

ایران علاوه بر این که پسته مورد نیاز کشورهای همسایه و کشورهای منطقه خاورمیانه را تامین می نماید، صادر کننده این محصول به کشورهای دور نظیر کانادا نیز است. کشور ایران سالانه درصدی از پسته های صادراتی خود را به کشور های دور نظیر کانادا ارسال می نماید.

البته در سالهای اخیر حجم تقاضا برای خرید پسته از سوی کانادا افزایش یافته است.

پسته مرغوب صادراتی ایران به کانادا

صادرات پسته به کانادا به دو بخش تقسیم می شود، یکی خود پسته و دیگری مغز پسته،که میزان مغز پسته از صادرات پسته بیشتر است.

در مورد پسته صادراتی مرغوب ایران باید گفت که با توجه به قوانین واردات مواد خوراکی و رقیبی مانند آمریکا، بهترین آن پسته فندقی است که بتواند در هر شرایطی صادرات خود را در کنار مغز پسته کال حفظ کند.

صادرات پسته به کانادا و استاندارد های این کشور

صادرات پسته ایران به کانادا

 

اولین و مهم ترین موضوع در واردات پسته به کانادا،توجه به بهداشت پسته خریداری شده است.کشور کانادا هر چند مانند اتحادیه اروپا سخت گیری زیادی در بررسی ندارد، اما باید حد مجاز آفلاتوکسین پسته رعایت شده باشد.یعنی جهت واردات پسته به کانادا، باید محموله دارای گواهی آفلاتوکسین باشد.

چه نوع بسته بندی برای صادرات به کانادا مناسب است؟

نکته دیگری که باید مطرح کنیم، نوع بسته بندی پسته است. پسته محصولی است که تحت شرایط محیطی نامناسب دچار افت کیفیت می شود.به خصوص از نظر بهداشت و سلامت ممکن است افت داشته باشد. این موضوع به دلیل احتمال رشد قارچ های آسپرژیلوس و ایجاد سمومی نظیر آفلاتوکسین است. این نکات نشان می دهد یک بسته بندی مناسب برای پسته نیاز است. به خصوص در صادرات پسته از ایران به نقاط دور دست این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

بنا بر این یکی از موضوعات مهم در عمده فروشی پسته به کانادا، بسته بندی مناسب است. بسته بندی وکیوم آنی یو وی، بهترین گزینه برای پسته بسته بندی محسوب می شود. و بالاترین قابلیت را در حفظ کیفیت پسته از شرایط محیطی دارد.

قیمت صادرات پسته به کانادا

همانطور که می دانید ایران جزء قطب های اصلی تولید پسته به شمار می آید. پسته ایران مشتریان زیادی در جهان دارد. از بین کشورهای آسیایی،اوراسیایی،آفریقایی و اروپایی گرفته تا کشورهای آمریکایی نظیر کانادا.

یکی از مهم ترین ویژگی های پسته ایران که توانسته جایگاه خوبی در صادرات به دست آورد، تنوع کیفیت آن است. این تنوع باعث شده کشورهای مختلف با سلایق متفاوت مشتری آن باشند.

این کشور کیفیت ها و انواع مختلف پسته از جمله پسته خندان و مغز پسته را از ایران خریداری می کند. کشور کانادا مطابق استاندارد فائو کیفیت پسته های وارداتی را مورد بررسی قرار می دهد. و همانند کشورهای اروپایی سختگیری زیادی در این خصوص ندارد.

قیمت پسته یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای تجار کانادایی در خرید پسته به شمار می ـاید. بنا بر این در انتخاب محصول علاوه بر کیفیت، به دنبال مناسب ترین قیمت پسته هستند.

شرکت بازرگانی شادیز، با سابقه چندین ساله در امر صادرات پسته به کشورهای مختلف از جمله کانادا، آماده ارائه با کیفیت ترین انواع پسته و مغز پسته با بسته بندی مناسب و قیمت عالی به خریداران در کشور کانادا می باشد.

جهت دریافت مشاوره و همچنین اطلاع از نحوه خرید با کارشناسان مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

پسته

صادرات به کاناداصادرات پسته ایران به کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *