صادرات پسته رفسنجان به چین _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته رفسنجان به چین

صادرات پسته رفسنجان به چین _ بازرگانی شادیز، انواع پسته صادراتی تولیدی رفسنجان را بصورت عمده و با قیمت های رقابتی به چین صادر می نماید.

صادرات پسته رفسنجان به چین

انواع پسته صادراتی رفسنجان کدامند؟ چرا کشور چین درخواست کننده نوع پسته دهان بسته نیز می باشد؟

ارقام مهم و صادراتی پسته تولیدی رفسنجان در چهار گروه اصلی نامگذاری می گردد، اکبری، کله قوچی،احمد آقایی و فندقی و همچنین گهگاهی هم پسته بادامی و ممتاز نیز به آن اضافه می شود.

شهرستان رفسنجان قطب اصلی تولید پسته درجه یک در ایران و حتی در دنیا محسوب می شود. رفسنجان در کنار اینکه بزرگترین تولید کننده پسته در جهان است، تولید کننده با کیفیت ترین پسته نیز می باشد. و این مسئله برای صادرات این محصول یک امتیاز مثبت در مقابل رقبای خارجی است.

کشور چین در کنار هند و روسیه از بزرگترین مشتریان خارجی پسته رفسنجان هستند. هر ساله حجم بسیار بالایی از ارقام پسته صادراتی رفسنجان در گروه پسته های خندان فندقی و احمد آقایی و همچنین آب خندان ها به کشور چین ارسال می گردد.

صادرات پسته به چین دارای تنوع بسیار از جمله انواع بسته بندی ها و مغزهای پسته در کنار پسته دهان بسته می باشد.

بازرگانی شادیز یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید و فرآوری انواع پسته رفسنجان در ایران می باشد. در این مجموعه علاوه بر عرضه انواع پسته صادراتی،تولید مغز پسته در کیفیت های مختلف نیز صورت می پذیرد.

در این واحد تولیدی بازرگانی پسته و مغز پسته در بسته بندی های فله مختلف به صورت کیسه گونی،کارتن و کارتن وکیوم شده برای صادرات به چین و سایر کشورهای متقاضی آماده می گردد.

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید محصول و دریافت قیمت ها با واحد فروش یا بازرگانی شادیز ارتباط برقرار نمایند.

صادرات پسته دهان بسته به چین

دلیل اصلی صادرات پسته دهان بسته به چین این است که با رفت و آمد های تجار چینی و یاد گرفتن اصول پایه آب خندان از شهر رفسنجان،آن ها پسته دهان بسته را به صورت مستقیم وارد و سپس تبدیل به خندان می نمایند.

البته این صادرات برای کشورهای دیگر نیز صورت می گیرد،اما آن ها یا از مغز پسته دهان بسته استفاده می کنند یا به وسیله دستگاه آن را تبدیل به پسته خندان می نمایند، که مورد دوم زیاد به صرفه نمی باشد.

بازرگانی شادیز آماده همکاری جهت تامین،بسته بندی و صادرات پسته رفسنجان با تمام خریداران و تجار در کشور چین می باشد.

جهت مشاوره و سفارش محصول همچنین اطلاع از شرایط همکاری با ما در ارتباط باشید.

 

پسته

صادرات پسته دهان بستهصادرات پسته دهان بسته به چینصادرات پسته رفسنجان به چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *