صادر کننده بادام مامایی سامان به اروپا _ بازرگانی شادیز

صادر کننده بادام مامایی سامان به اروپا

صادر کننده بادام مامایی سامان به اروپا _ بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین شرکت صادر کننده بادام مامایی به اروپا در ایران شناخته می شود.

صادر کننده بادام مامایی سامان به اروپا

بادام مامایی با کیفیت ترین بادام درختی تولید شده در ایران و جهان است. این بادام بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان بصورت عمده تولید می گردد. مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان قطب اصلی تولید،فروش و صادرات بادام مامایی در ایران به شمار می رود.

بادام مامایی به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای اروپایی صادر می گردد. کشورهای اتحادیه  اروپایی از  بزرگترین مصرف کنندگان این محصول می باشند. بادام مامایی نسبت به دیگر انواع بادام درختی قیمت بالاتری دارد چون این محصول علاوه بر طعم و کیفیت عالی،ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. کشورهای اروپایی این نوع بادام را بیشتر جهت درمان بیماری های مفصلی از ایران خریداری می نمایند.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی از نمونه های مرغوب بادام سنگی است و مانند بادام سنگی پوست چوبی بسیار سختی دارد. به همین دلیل بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد. مغز بادام مامایی صد در صد شیرین است و درصد تلخی آن صفر می باشد. مغز بادام مامایی دارای رنگ قهوه ای مایل به زرد است. این نوع بادام علاوه بر طعم شیرین،چربی بالا و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. از مهم ترین خواص درمانی بادام مامایی می توان به درمان بیماری های مفصلی و پیشگیری از پوکی استخوان اشاره کرد.از مغز بادام مامایی در صنایع مختلف غذایی،دارویی،آرایشی،بهداشتی و در صنایع روغن گیری استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز،مفتخر است این محصول را بصورت عمده و با کیفیت عالی به کشورهای اروپایی و سایر نقاط دنیا صادر نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

صادر کننده بادام ماماییصادر کننده بادام مامایی به اروپاصادر کننده بادام مامایی سامانصادر کننده بادام مامایی سامان به اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *