صادر کننده خلال پسته به امارات

صادر کننده خلال پسته به امارات

صادر کننده خلال پسته به امارات _ اگر قصد خرید و با صادرات خلال پسته ایرانی دارید ، باید یک کارخانه تولید خلال پسته پیدا کنید. شرکت خشکبار شادیز یکی از این تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

صادر کننده خلال پسته به امارات

بازرگانی شادیز به عنوان صادر کننده و تولید کننده پسته و انواع فرآورده های آن مانند خلال پسته آماده خدمات رسانی به تجار و بازرگانان عزیز در امارات می باشد.

صادرات خلال پسته به امارات به عنوان قطب فعال تجاری جهان از رونق بالایی برخوردار است. در واقع کشور امارات یکی از بهترین مقاصد صادراتی خلال پسته سبز ایران است.

از آن جایی که ایران بزرگترین تولید کننده پسته در خاورمیانه محسوب می شود، بسیاری از کشور های همسایه  نظیر امارات، عراق، لبنان و.. پسته و فرآورده های آن را به صورت مستقیم از تولید کننده های ایرانی تهیه می کنند.

کشور امارات به دلیل اینکه تامین کننده این محصول برای کشورهای مختلف می باشد هر ساله حجم بسیار بالایی از خلال پسته سبز را از ایران خریداری می نماید.

حلال پسته یکی از فرآورده های اصلی و پر کاربرد پسته ایران است که در بازار کشورهای مختلف خریداران زیادی دارد. از خلال پسته در صنایع مختلف شیرینی پزی، بستنی سازی، تولید مواد غذایی و .. استفاده می شود.

خلال پسته صادراتی برای امارات باید سبز و درجه یک باشد زیرا کیفیت از پارامترهای مهم برای مشتریان و تجار اماراتی است.

با کیفیت ترین خلال پسته ایرانی خلال پسته قزوین است. خلال پسته قزوین به عنوان برندی معتبر در امارات شناخته می شود زیرا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 ویژگی های خلال پسته با کیفیت

 ویژگی های خلال پسته با کیفیت

همانطور که گفته شد خلال پسته یکی از فرآورده های بسیار پر کاربرد پسته ایرانی است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد متقاضیان بسیاری در بازارهای داخلی ایران و کشورهای خارجی دارد.

خلال پسته با کیفیت دارای ویژگی های متعددی است که از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • رنگ خلال پسته
  • کشیدگی خلال پسته
  • روغن موجود در خلال پسته
  • درصد پودر شدگی و له شدگی خلال ها

رنگ خلال پسته هر چه سبز تر و تیره تر باشد کیفیت و قیمت بالاتری دارد. رنگ خلال پسته مهم ترین پارامتر تعیین کننده کیفیت خلال پسته است.

از طرفی هر چه خلال پسته کشیده تر و سالم  باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.

روغن خلال پسته یکی  دیگر از پارامترهای کیفی خلال پسته به شمار می آید. از این نظر تولیدات خلال پسته قزوین از چربی بسیار مناسبی برخوردار هستند.

در نهایت هر چه درصد پودر شدگی خلال ها کمتر باشد کیفیت آن بالاتر است .

بازرگانی صادرکننده خلال پسته سبز ایرانی

بازرگانی صادرکننده خلال پسته سبز ایرانی

مجموعه های زیادی در استان های قزوین، کرمان و همچنین خراسان در زمینه تولید و صادرات خلال پسته فعالیت می کنند از این رو دسترسی به تولید کندگان اصلی کار چندان راحتی نیست.

بازرگانی شادیز یکی از مجموعه های با سابقه در زمینه تولید و صادرات انواع پسته و محصولات آن نظیر خلال پسته سبز ایرانی است.

در این مجموعه چندین مزیت مهم برای بازرگانان و خریداران ایجاد شده است :

  • ارتباط آسان با تولید کنندگان اصلی
  • کاهش قیمت نهایی محصول
  • خرید مطمئن و راحت
  • افزایش فروش بازرگانان با توجه به کاهش قیمت ها و کیفیت بالای محصول

شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین گروه تولیدی و بازرگانی شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

پستهخلال پسته

بازرگانی خلال پسته شادیزحلال پسته ایرانیخلال پستهخلال پسته با کیفیتخلال پسته سبزخلال پسته شادیزصادر کننده خلال پستهصادر کننده خلال پسته ایرانیصادرات خلال پسته به اماراتصادرکننده خلال پسته ایرانیصادرکننده خلال پسته سبزکارخانه پستهکارخانه خلال پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *