عرضه مغز پسته امسالی در هند

عرضه مغز پسته امسالی در هند _ عرضه مغز پسته تازه امسالی در کشور هند توسط مجموعه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز با قیمت مناسب انجام می شود.

عرضه مغز پسته امسالی در هند

عرضه انواع مغز پسته تازه و امسالی توسط شرکت تولیدی مغز پسته شادیز با قیمت مناسب در هند انجام می شود.

برای عرضه و صادرات مغز پسته به هند باید به سالم بودن، تازگی و قیمت مناسب محصول توجه کرد زیرا تجار و بازرگانان هندی حساسیت بالایی نسبت به این موارد دارند.

مردم کشور هند بیشتر تمایل به خرید و مصرف محصولاتی با ارزش غذایی بالا مانند مغز پسته و بادام دارند. مغز پسته فندقی ایران یکی از محصولات مورد علاقه مردم در هند است. مغز پسته و بادام کاربردهای بسیار متنوعی در این کشور دارد.

در فصول گرم سال مصرف محصولاتی مانند مغز پسته و بادام در هند افزایش پیدا می کند؛ به همین دلیل تجار هندی پیش از فرا رسیدن فصل گرما اقدام به خریداری محصولات مورد نظر خود از قبیل مغز پسته می نمایند.

بهترین نوع مغز پسته جهت عرضه در بازار هندوستان

بهترین نوع مغز پسته جهت عرضه در بازار هندوستان

مغز پسته یکی از مهم ترین فرآورده های پسته ایران است که از آن جهت صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود. کشور هند یکی از اصلی ترین وارد کنندگان مغز پسته های ایرانی است.

با توجه به اینکه از مغز پسته در هند بیشتر برای تهیه و تزیین انواع شیرینی، بستنی و محصولات مختلف غذایی استفاده می شود از مغز پسته با رنگ سبز استقبال زیادی می کند. رنگ سبز و طعم عالی مغز پسته های ایرانی جلوه خاصی به خوراکی ها و شیرینی های هندی می بخشد.

شرکت تولید کننده مغز پسته شادیز

شرکت تولید کننده مغز پسته شادیز

همانطور که می دانید بهترین راه برای خرید عمده هر محصول خرید حضوری از تولید کنندگان اصلی آن است. البته در سالهای اخیر با رشد تکنولوژی خرید محصولات کشاورزی بیشتر به صورت اینترنتی انجام می شود.

خرید اینترنتی محصولات مزایای بسیاری هم برای خریدار و هم برای فروشنده دارد. خرید اینترنتی کالا سبب کاهش قیمت تمام شده محصول، صرفه جویی در وقت و همچنین افزایش سرعت خرید می شود.

مجموعه تولیدی و بازرگانی پسته و مغز پسته شادیز از جمله مجموعه های با سابقه در زمینه فروش اینترنتی پسته و فرآورده های آن است.

جهت مشاوره و خرید محصولات می توانید با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ارسال مغز پسته از ایران به هند

ارسال مغز پسته از ایران به هند

ارسال مغز پسته از ایران به هند بیشتر از طریق دریایی به وسیله کشتی از بندر عباس به بندر ناواشیوا و بمبئی در هند انجام می شود. به جز مسیرهای دریایی مغز پسته از طریق خطوط ریلی نیز به این کشور ارسال می گردد.

به طور کلی ارسال و صادرات مغز پسته از طریق حمل و نقل دریایی از ایران به هند بسیار مقرون به صرفه است به همین دلیل بیشتر تجار از این روش برای صادرات محصول به کشور هندوستان استفاده می نمایند.

هم اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین،خرید و صادرات مغز پسته به کشور هند می توانید با کارشناسان و مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

پستهمغز پسته

پسته امسالیپسته ایرانیپسته شادیزتوبیدی مغز پسته شادیزشرکت پسته شادیزشرکت تولید کننده مغز پستهشرکت مغز پسته شادیزعرضه پستهعرضه پسته امسالیعرضه پسته در هندعرضه مغز پستهعرضه مغز پسته امسالیعرضه مغز پسته در هندعرضه مغز پسته در هندوستانمغز پسته امسالیمغز پسته ایرانیمغز پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *