عرضه کننده عمده پسته خام ایرانی

عرضه کننده عمده پسته خام ایرانی

عرضه کننده عمده پسته خام ایرانی _ عرضه انواع پسته خام ایرانی توسط شرکت خشکبار شادیز در بازارهای سراسر دنیا به صورت عمده انجام می شود.

در بین انواع مختلف پسته خام تولیدی ایران بهترین پسته صادراتی برای هر کشور متفاوت است و باید مطابق بازار هدف نوع و کیفیت پسته مشخص شود.

عرضه کننده عمده پسته خام ایرانی

شرکت خشکبار شادیز، به عنوان عرضه کننده و همچنین صادر کننده عمده آجیل و خشکبار ایرانی به خصوص پسته خام در بازارهای سراسر دنیا شناخته می شود.

برخی از شرکت های عرضه کننده مانند شرکت شادیز خود صادر کننده این محصول نیز می باشند که این یک مزیت رقابتی بسیار خوب برای خریداران و بازرگانان در دیگر کشورها محسوب می شود.

همانطورکه می دانید پسته های ایرانی به صورت های مختلف خام، نمکی و بو داده به بازار عرضه می گردد. اما عرضه و صادرات پسته خام مزیت های بسیاری نسبت به پسته های بو داده با نمکی دارد که از جمله آن ها عبارتند از:

  • تامین محصول در حجم های بالا
  • تهیه محصول فرآوری نشده و انجام فرآوری با کمترین هزینه ممکن طبق سفارش مشتری
  • انجام بسته بندی با برند مشتریان
  • ارائه بسته بندی های متنوع تر نسبت به انواع نمکی
  • اخذ گواهی های لازم برای صادرات متناسب با نیاز کشور هدف

خرید پسته خام صادراتی از تولید کننده

خرید پسته خام صادراتی از تولید کننده

با توجه به این که عرضه عمده پسته سبب کاهش قیمت ها می شود بسیاری از کشورها انواع پسته خام ایران را از تولید کننده ها خریداری می کنند.

حال سوال اینجاست که انواع پسته خام صادراتی را باید از کدام تولید کنندگان خریداری کرد؟

همانطور که می دانید برای صادرات پسته می بایست به نکات بسیاری توجه کرد زیرا بسیاری از کشورها قوانین سختگیرانه ای در رابطه با واردات پسته خام دارند.

از این رو باید با تولید کننده هایی ارتباط برقرار کنید که خود انواع پسته خام ایرانی را به صورت عمده در بازارهای صادراتی عرضه می کنند.

گروه بازرگانی شادیز به عنوان عرضه کننده و صادر کننده انواع پسته خام ایرانی آماده ارائه خدمات متعدد و مشاوره به افراد فعال در این حوزه می باشد.

برای خرید و دریافت قیمت محصولات می توانید با واحد فروش و صادرات مجموعه خشکبار شادیز ارتباط بگیرید.

تماس با ما

پسته

پسته ایرانیپسته خامپسته خام ایرانیپسته خام شادیزپسته خام صادراتیپسته عمدهخرید پسته خامشرکت عرضه کننده پسته ایرانیعرضه پستهعرضه پسته خامعرضه عمده پستهعرضه کننده پستهعرضه کننده پسته خامعرضه کننده پسته عمدهعرضه کننده عمده پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *