فروش عمده بادام خام ایرانی _خشکبار شادیز

فروش عمده بادام خام

فروش عمده بادام خام ایرانی _خشکبار شادیز انواع بادام درجه یک ایرانی را در این مجموعه به فروش می رساند بادام از خشکبارهای مهم تولیدی و صادراتی ایران است.

فروش عمده بادام خام

فروش بادام درختی خام بصورت عمده در این مجموعه انجام می شد شرکت تجاری شادیز با توجه به نیاز مشتریان انواع بادام درختی خام را بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه به مشتریان ارائه می دهد بادام از مهم ترین خشکبارها در دنیا و عضو ثابت آجیل های ایرانی می باشد بادام درختی انواع مختلفی دارد که عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. مغز بادام منبع خوبی از انواع مواد مغذی مانند پروتئین،ویتامین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که سبب تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها می شود .

مغز بادام با یک پوسته ی نازک و قهوه ای رنگ پوشیده شده است و از دو لپه ی سفید و روغنی تشکیل شده است روغن بادام را برای مصارف مختلف خوراکی و موضعی از آن استخراج می کنند چربی های موجود در بادام از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بدخون و افزایش کلسترول مفید خون می شود .

مصرف بادام سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از بروز سرطان ها جلوگیری می کند خوردن بادام سبب افزایش استحکام استخوان ها و دندان ها می شود و از پوکی استخوان پیشگیری می نماید روغن بادام ملین و ضد یبوست است و به درمان زخم روده و مثانه کمک می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در سراسر ایران می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

فروش عمده بادامفروش عمده بادام ایرانیفروش عمده بادام خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *