فروش عمده مغز بادام مامایی _شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده مغز بادام مامایی

فروش عمده مغز بادام مامایی _شرکت خشکبار شادیز مغز بادام مامایی درجه یک را به صورت عمده و با قیمت مناسب در سراسر ایران به فروش می رساند.

فروش عمده مغز بادام مامایی

بادام مامایی از مرغوبترین و با کیفیت ترین انواع بادام ایرانی است مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی در آن بالا است.

بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده رود است و به صورت عمده در این استان تولید می گردد از مغز بادام مامایی بیشتر جهت صادرات استفاده می شود مغز بادام مامایی رنگ روشن و ظاهری چروکیده دارد.بادام مامایی بیشتر به کشور هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد.

از مغز بادام مامایی به صورت خام ،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و برای تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس است.

بادام مامایی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مصرف بادام مامایی سبب تقویت حافظه،تقویت قلب،استحکام استخوان ها،تقویت نیروی جنسی و پیشگیری از پوکی استخوان،پیشگیری از آلزایمر و بیماری های قلبی و عروقی می شود.

شرکت خشکبار شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان این محصول انواع بادام و مغز بادام مامایی را به صورت عمده و با درجه کیفی بالا به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.کلیه محصولات به صورت خام و با قیمت مناسب ارائه می گردد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

فروش عمده مغز بادام ماماییفروش مغز بادام ماماییمغز بادام مامایی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *